bildir

Bloqlar

Müştəri Rəyinə Düzgün Suallar Necə Verilməlidir?
Müştəri Rəyinə Düzgün Suallar Necə Verilməlidir?

01 Okt 2024

view

13 baxış

Ətraflı
Mənfi Rəy Niyə Dəyərlidir?
Mənfi Rəy Niyə Dəyərlidir?

29 Snt 2024

view

15 baxış

Ətraflı
Səhiyyə sistemində müştəri məmnuniyyətini artıran amillər
Səhiyyə sistemində müştəri məmnuniyyətini artıran amillər

21 Snt 2024

view

18 baxış

Ətraflı
Rent a car şikayətlərinin əsas səbəbləri
Rent a car şikayətlərinin əsas səbəbləri

21 Snt 2024

view

16 baxış

Ətraflı
Kargo şirkətlərinin müştəri məmnuniyyətini artıran əsas faktorlar
Kargo şirkətlərinin müştəri məmnuniyyətini artıran əsas faktorlar

20 Snt 2024

view

17 baxış

Ətraflı
Taksi sifarişi xidmətlərində yaranan problemlər və qiymətlərlə bağlı narazılıqlar
Taksi sifarişi xidmətlərində yaranan problemlər və qiymətlərlə bağlı narazılıqlar

18 Snt 2024

view

49 baxış

Ətraflı
Azərbaycanda Nəğdsiz Ödənişlərin İnkişafı - m10
Azərbaycanda Nəğdsiz Ödənişlərin İnkişafı - m10

13 Mar 2024

view

427 baxış

Ətraflı
Azərbaycanın Kargo Xidmətlərində Yeni Dövr: Starex və Müştəri Məmnuniyyəti
Azərbaycanın Kargo Xidmətlərində Yeni Dövr: Starex və Müştəri Məmnuniyyəti

02 Mar 2024

view

309 baxış

Ətraflı
Azərbaycanda Kofe-Şoplar: Müştəri Rəylərinin Gücü
Azərbaycanda Kofe-Şoplar: Müştəri Rəylərinin Gücü

28 Fvr 2024

view

253 baxış

Ətraflı
Azercell Müştəri Rəylərinə Rəsmi Cavab Verir: Bildir.az Üzərindəki Fəaliyyəti
Azercell Müştəri Rəylərinə Rəsmi Cavab Verir: Bildir.az Üzərindəki Fəaliyyəti

26 Fvr 2024

view

414 baxış

Ətraflı
Umico Market Müştəri Rəylərinə Necə Cavab Verir? Bildir.az-da Yeni Dönəm
Umico Market Müştəri Rəylərinə Necə Cavab Verir? Bildir.az-da Yeni Dönəm

25 Fvr 2024

view

210 baxış

Ətraflı
Müştəri Şikayətlərinin İdarə Olunması və Həll Olunması: Kapital Bank nümunəsi
Müştəri Şikayətlərinin İdarə Olunması və Həll Olunması: Kapital Bank nümunəsi

21 Fvr 2024

view

215 baxış

Ətraflı