Net Promoter Score – Müştəri loyallığını ölçən qlobal üsul
Bildir.az platformasının ən vacib xüsusiyyətlərindən biri müştəri loyallığını ölçmək üçün istifadəçilərə rəy bildirən zaman təqdim edilən NPS sorğusudur
“Rəy verdiyiniz brendi|şirkəti dostlarınıza və ya ailə üzvlərinizə tövsiyə edərdinizmi?”
NPS şkalası və müştəri tipləri
Qeyri-loyal
müştərilər
(0-6)
Xidmət və məhsullarınızdan məmnun olmayan və digərlərinə tövsiyyə etməyən müştərilər
Neytral
müştərilər
(7-8)
Raqiblərin təkliflərinə hər zaman acıq olan, brendə zəif bağlılığı olan və məmnuniyyəti neytral olan müştərilər
Loyal
müştərilər
(9-10)
Brendinizə və şirkətinizə loyal olan, yaxınlarına tövsiyyə edən və təkliflərinizdən hər zaman yararlanan müştərilər
NPS-in məqsədi
Qeyri-loyal müştərilərin çətinliklərini müəyyən edib həll etmək, loyal müştərilərin sayını artıraraq uzunmüddətli uğurlu biznes modeli qurmaq.
NPS-in ölçülməsi
Net Promoter® və NPS®, Bain & Company, Satmetrix Systems və Fred Reichheld-in qeydə alınmış ticarət nişanlarıdır.