Haqqımızda
Biz istehlakçıların və şirkətlərin gənc və etibarlı dostlarıyıq və məqsədimiz müştəri "səsini" şirkətlərə çatdırmaqdır.
Biz uğurun müştəri təcrübəsindən birbaşa asılı olduğuna inanırıq.
Ən yaxşı müştəri təcrübəsinin qısa müddətdə şirkətlərə maliyyə üstünlüyü yaratmaqla müştərilərin geri dönməsinə və sadiq qalmasına səbəb olacaq uzunmüddətli müsbət əlaqələr təmin edəcəyinə inanırıq.
Müştərilərin loyallığı ilə biznesin inkişafı arasında birbaşa əlaqə olduğuna əminik və bu yanaşma şirkətlər üçün yeni bir rəqabət üstünlüyüdür.
Məqsədlərimiz
Biz biznesin bütün sahələrində sərt rəqabətin olduğu bir vaxtda yaşayırıq. Odur ki, hətta ən kiçik bir səhv və ya müştərilərin çətinliklərindən xəbərsizlik böyük itkilərə yol aça bilər.
Uzun müddət məlum idi ki, bir narazı müştəri ən azı 10 nəfərə şəxsi təcrübəsi barədə danışa bilərdi, lakin indi vəziyyət bir qədər fərqlidir. Müasir istehlakçı öz mənfi təcrübəsini bir kliklə minlərlə insanla paylaşa bilər.
İstehlakçıların rəy vermə prosesini mümkün qədər sadə etmək
Ölkəmizdə şikayət və rəy idarəetmə mədəniyyətini yaratmaq
Yerli şirkətlər arasında rəqabəti müştəri məmnuniyyəti müstəvisinə yönəltmək
Nəyə görə “Müştəri Məmnuniyyəti Platforması”?
Platformamız minlərlə istifadəçinin onlayn rejimdə ünsiyyət qurduğu, rəylərin ictimailəşdirildiyi və qiymətləndirildiyi bir yerdir
Bir marka və ya məhsulu nəzərdən keçirərək, müsbət və mənfi cəhətlərini bölüşə, həmçinin təəssüratlarınız haqda başqalarına da məlumat verə bilərsiniz
Müştərinin "səsini" düzgün ünvana çatdırmaqla yanaşı, eyni zamanda problemlərin həllini tapmağa da kömək edir
Brendləri bir neçə kliklə qiymətləndirməklə, öz təcrübənizdən çıxış edərək şirkətlərin reytinqinə təsir edə bilərsiniz
Brend və şirkətlərin sadiq istifadəçisinə çevrilərək, əlavə fürsətlər, endirimlər və s. əldə edə bilərsiniz
Bildir tamamilə yerli və müstəqil bir müştəri xidməti kanalıdır