Məhsul haqqında yalnız bir rəy soruşub söhbəti burada bitirirsiniz? Əgər belə edirsinizsə, dəyərli məlumatları qaçırırsınız. Müştərilərdən sadəcə hansı xüsusiyyətlərin və ya təkmilləşdirmələrin lazım olduğunu soruşmaq kifayət deyil.
Düzgün suallar verərək onların əsl ehtiyaclarına daha yaxşı anlaya bilərsiniz.Müştəri rəylərinin düzgün şəkildə toplanması işin yalnız başlanğıcıdır. Rəy toplamaqdan əlavə, verilən sualların keyfiyyəti çox vacibdir.
Müştərilər məhsul haqqında istəklərini və rəylərini bölüşərkən sizə dəyərli məlumatlar verirlər. Lakin bu əlaqə yalnız ilk addımdır və dialoqa çevrilməlidir. Müştərilərinizlə daha dərin əlaqə qurmaq və əlavə suallar vermək üçün fürsət yaratmalısınız.
Əlavə suallar verməsəniz, müştərinin geribildirimini, fikirlərini tam anlaya bilməzsiniz. Həm də onların verdiyi məlumatların hamısını tam olaraq dəyərləndirə bilməzsiniz. Bu, problemi tam həll etmədən yarımçıq həllə gətirib çıxara bilər.
Rəy toplamaqla məhdudlaşmamalısınız. Əlavə suallar verərək müştərilərinizin həqiqi istəklərini öyrənmək mümkündür. Bu, məhsulunuzun onların ehtiyaclarını qarşılayıb-qarşılamadığını daha yaxşı anlamağa kömək edəcək.
Müştərilər bəzən nə istədiklərini dəqiq ifadə edə bilmirlər. Onlar "biz X istəyirik" deyirlər, amma əslində istədikləri konkret problemin həllidir. suallar vasitəsilə həqiqi ehtiyaclarını anlaya bilərsiniz.
Hər şeyin əsası olan bu sualı verin: "Niyə?" Alternativ olaraq sualı bu şəkildə soruşa bilərsiniz:
Bu sizin işinizi necə asanlaşdıracaq?
Bu xüsusiyyəti necə istifadə edərdiniz?
Bu sualın əhəmiyyəti ondan ibarətdir ki, müştərinin məhsuldan necə istifadə etdiyini daha yaxşı anlamağa kömək edir və onlara nəyi dəyişmək lazım olduğunu başa düşmək üçün imkan verir.
Bu sualı verərək müştərinin cari xüsusiyyətlərin nəyə görə işə yaramadığını izah etməsini təmin edə bilərsiniz. Bu sualı müxtəlif formalarda da soruşmaq olar:
Mövcud aləti istifadə etməyin hansı yolu daha təsirli olardı?
Hansı funksiyalar sizin üçün çətinlik yaradır?
Bu, cari xüsusiyyətlərin çatışmazlıqlarını öyrənməyə kömək edir və yeniliklər etmədən əvvəl müştərinin ehtiyaclarını daha yaxşı anlamağa imkan verir.
Bu sual müştərinin əsl məqsədini anlamaq üçün verilir. Məqsəd, müştərilərin təklif etdikləri dəyişikliyin onlara nəyə görə fayda verəcəyini anlamadır. Alternativ suallar belə ola bilər:
Nəhayət hansı nəticəni əldə etmək istəyirsiniz?
Bu xüsusiyyət sizin üçün nəyi dəyişdirəcək?
Bu sual müştərinin nə qədər ciddi problemlə qarşılaşdığını anlamağa kömək edir. Problem nadir hallarda baş verirsə, onu təxirə salmaq olar, amma müntəzəm olaraq baş verirsə, onun həlli prioritet olmalıdır.
Bu sualla müştərinin ehtiyaclarını necə qarşılamağı düşündüyünüzü müəyyən edə bilərsiniz. Müştərinin rəyini doğru şəkildə anlaya bilərsiniz.Soruşacağınız digər suallar bunlardır:
Bu dəyişiklik sizin probleminizi həll edəcəkmi?
Bizim təklif etdiyimiz dəyişiklik nə dərəcədə uyğun gəlir?
Bu suallar vasitəsilə müştərilərinizin ehtiyaclarını tam anlamadan bir məhsul və ya xidmət inkişaf etdirməyə çalışmayın. Müştərilərinizlə dialoqa başlamaq, onların məhsulunuzdan nə istədiklərini və nəyə ehtiyac duyduqlarını anlamaq üçün ən yaxşı üsuldur. Bu suallar sizə səthi rəy sorğularından daha dərin məlumatlar təqdim edəcək.
Yayın Tarixi: 01 Okt 2024
331 baxış