Qaydalar

Əsas qaydalar və tövsiyələr.

Rəy və şikayətinizi bildirməkdən öncə nəzərə alınmalı olan 5 sadə qayda və tövsiyə:

1. Biz şəxsi müştəri təcrübəsinin tərəfdarıyıq

Şirkət və ya Brendlə olan şəxsi təcrübəniz barədə bizə məlumat verin – xidmət keyfiyyəti, qiymətlər, mühit və bu kimi digər xüsusiyyətləri qiymətləndirin Şirkəti/Brendi başqa şəxsin rəylərinin əsasında dəyərləndirilməsi və qiymətləndirilməsi tərəfdarı deyilik - ən çox qazandıran təcrübə yaxın keçmişdə şəxsən aldığınız və gələcəkdə kiməsə düzgün seçim etməsinə kömək edə biləcəyiniz bir təcrübədir

2. Biz konstruktiv dialoqun tərəfdarıyıq

Saytda rəy, şikayət və ya şərh yazarkən qarşılıqlı hörmət və konstruktiv dialoq əsasında qurulmuş müzakirənin tərəfdarıyıq. Digər istifadəçiləri və şirkət nümayəndələrini təhqir etməyin, ədəbsiz sözlərdən istifadə etməyin və Azərbaycan Respublikasının mövcud qanunvericiliyini pozmağa çağırmayın. Şirkət işinin bütün müsbət və mənfi cəhətlərini nəzərdən keçirmək və onları real nümunələr əsasında qiymətləndirib, fikrinizi bildirmək daha effektivdir

3. Bildir sağlam və obyektiv rəqabətin tərəfdarıdır

Bildir.az saytındakı reytinqini daimi olaraq diqqət mərkəzinda saxlayan və müştərilərin fikirlərini dinləyib, zamanında cavablayaraq obyektiv reaksiya verən şirkətlərə hörmətlə yanaşırıq və dəstəkləyirik. Bununla yanaşı, rəylərdə, şərhlərdə və fotoşəkillərdə reklam, spam və botlardan istifadəyə qəti şəkildə qarşıyıq. Bildir Administrasiyası olaraq bu hesabları bloklayırıq və məzmunu silirik. Eyni hal hazırda çalışdığınız və aid olduğunuz şirkətin müştəri rəylərinə də aiddir - öz məhsulunuzu obyektiv qiymətləndirmək çətindir, razılaşın

4. Rəyinizin kömək etdiyi insanlar barədə düşünün

Bildir.az saytının əsas xüsusiyyətlərindən biri düzgün seçim etməyə kömək etməkdir. Yazılan şərhlər anlaşılan, əsaslı və etibarlı olmalıdır. Şəxsi təcrübənizihər kəsin rəyinizə əsaslanaraq şirkət haqqında öz fikirlərini asanlıqla və tez qura biləcəyi şəkildə qeyd etməyə çalışın

5. Bildir.az saytının imkanlarından tam istifadə edin

Rəylər xüsusi olaraq rəy və şikayətlərinizi tez və asan birbaşa ünvana çatdırmaq, müştəri təcrübənizi bölüşmək və şirkətin işini qiymətləndirmək üçün yaradılıb. Şəkillər məhsulun xususiyyətlərini, interyerini və görünüşünü çatdırmağa kömək edəcək. Rəylər ünsiyyət yaratmaq üçün əla vasitədir: rəy müəllifi ilə razı deyilsinizsə, ona minnətdarsınızsa və ya əlavəniz varsa - bu barədə şərh yazın, bunun üçün ayrıca rəy yazmaq lazım deyil. Əgər Siz şirkət nümayəndəsisizsə, müştərilərin rəylərində rəsmi şərhlər buraxmaq üçün Şirkət/Brend hesabından istifadə edin. Şirkət profiliniz yoxdursa və yaradılmasını istəyirsinizsə, o zaman bizə "Şirkətlər üçün" bölümünün üzərindən müraciət edin

Qaydalar pozulduğu təqdirdə, məzmunu silmək məcburiyyətində qalacağıq və ya redaktə etməyinizi xahiş edəcəyik. Zəhmət olmasa, gələcəkdə bildirişlər, yeniliklər və dəyişikliklər haqda daimi olaraq məlumatlandırılmaq üçün email ünvanınızı profilinizdə qeyd edin.

Rəylər, şərhlər və fotoşəkillərin dərc edilmə qaydaları:

Bildir Müştəri Məmnuniyyəti Platformasının əsas xüsusiyyətləri şəffaflıq, etibarlılıq və obyektivlikdir. Bu səbəbdən, istifadəçilərdən aşağıda qeyd olunan qaydalara ciddi riayət etməsi, və hər hansı bir pozuntu və ya uyğunsuzluq aşkar etdikdə bu haqda dərhal sayt administrasiyasına bildirmək xahiş olunur.

1. Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyini pozmağa çağıran hər hansı bir materialın yayımlanması qadağandır.

2. Sayt Administrasiyasının razılığı olmadan təbliğat xarakterli paylaşımlar və şərhlər etmək qadağandır. Müəyyən bir təşkilatın maraqlarını təşviq etmək və ya dəstəkləmək, reklam linklərini bölüşmək, həmçinin maketləri dərc etmək və reklam göndərmək üçün rəylər, şərhlər və şəkillər dərc edə bilməzsiniz. Reklam, PR və marketinq məqsədi ilə paylaşım və şərhləri dərc etmək qadağandır.

3. Rəylər, şərhlər, şəkillər yerləşdirmək üçün və ya şirkətlərin qiymətləndirilməsi üçün birdən çox hesabdan istifadə edə bilməzsiniz. İstifadəçilərin və şirkətlərin reytinqlərinin nəticələrini saxtalaşdırmaq qadağandır.

4. Bir şirkət nümayəndəsi araşdırmada təsvir olunan məsələni müəyyənləşdirmək və səbəblərini aradan qaldırmaq üçün tədbirlər görmək üçün müştərinin rəyinə rəsmi cavabda aydınlaşdırıcı bir sual qoyarsa (məs.: hadisənin tarixi və vaxtı, telefon nömrəsinin son dörd rəqəmi, müqavilə və ya sifariş nömrəsi, tələbin təfərrüatları və s.) araşdırmanın müəllifi əlaqə yaratmalı və rəsmi cavaba verdiyi şərhdə müraciətin təfərrüatlarını aydınlaşdırmasına kömək etməlidir. İstifadəçi araşdırmaya kömək ola biləcək məlumatları tam və dəqiq xatırlaya bilmirsə və ya təqdim edilməsində çətinlik çəkirsə, minimal məlumatlar əsasında (məs.: təxmini tarix və saat, pasport məlumatları, müraciət olunan ofis və s.) araşdırma aparılıb, məlumat verilə bilər.

5. Müəllif şirkətin rəy üçün şərhlərdən başqa hər hansı bir əlaqə vasitəsi təklif etmədiyi təqdirdə şirkətin sualını rəyin şərh bölməsində cavablandırmalıdır. Qayda, şirkətin əlaqə üçün fərqli bir kanal (şəxsi mesajlar, telefon, e-poçt və s.) təklif etdiyi hallarda Bildir.az saytından xaric baş tutduğu üçün, tətbiq edilmir.

6. Şəxsi müştəri təcrübəsinə əsaslanmayan rəylər qadağandır: dostların, tanışların və ya üçüncü şəxslərin sözlərindən vəziyyətin təsviri, paylaşımlar, tanıtım materialları, reklam, bir sıra mal və ya xidmətlər, şirkətin qiymət siyasəti və s. əsasında şirkətin gördüyü işlər barədə nəticələr.

7. Rəy verən şəxsin baş verən hadisələrin iştirakçısı olması şərti ilə, uşaqların, yaşlıların, əlillərin müştəri təcrübəsindən bəhs edən rəylərin paylaşılmasına icazə verilir.

8. Rəy olmayan və müəyyən bir şirkətin işinə ayid edilməyən bir məzmun dərc etmək qadağandır.

9. Bir şirkət haqqında bir sıra eyni rəylərin dərc edilməsi və ya bir şirkətin bütün filialları və ya fərqli şirkətlər haqqında eyni rəylərin (dublikatların) yazılması qadağandır.

10. Başqasının rəylərinə cavab olaraq rəylər yazmaq qadağandır. Müzakirələr üçün şərhlərdən istifadə etmək və ya şirkət adından bir araşdırmaya rəsmi cavab verilməlidir.

11. Rəyin mətnini başqa bir ədəbi janr stilində (şeir, pyes, nağıl və s.) paylaşmaq qadağandır.

12. Orfoqrafiya və durğu işarələrinin ümumi qəbul edilmiş qaydalarını, sıralanan böyük və kiçik hərflərdən istifadə etmək, böyük hərflərlə rəylər yazmaq ("caps lock") və ya əlavə simvollardan, məsələn, təkrar mötərizələrdən və nöqtələrdən sui-istifadə etmək qadağandır.

13. Mətndə şirkətin xidmətləri ilə əlaqəli olmayan məlumatların üstünlük təşkil etdiyi rəylər qadağandır.

14. Şirkəti işəgötürən kimi qiymətləndirmək qadağandır.

15. Müştəri təcrübəsi ilə birbaşa əlaqəli olmayan və təşkilatın işini və ya ondan alınan məhsulların keyfiyyətini əks etdirməyən fotoşəkillərin yerləşdirilməsi qadağandır.

16. Digər müəlliflər tərəfindən çəkilən, lakin şirkətin işi ilə əlaqəli (mallar, interyer, vitrinlər, qablar, məhsullar və s.) şəkillərin yayımlanmasına icazə verilir.

17. Fotoşəkil müəllif hüququ sahibindən və ya müəllif hüququ sahibi tərəfindən səlahiyyətli bir şəxsdən əsaslandırılmış şikayət alındıqdan sonra silinə bilər.

18. Rəylərə və fotoşəkillərə verilən şərhlərdə məna daşımayan mesajlar (flood), təkrarlamalar, təhqirlər, ədəbsiz dil, spam qadağandır. Yayım qaydalarını pozan rəylərin mətnlərini yazmaq üçün şərhlərdən istifadə etmək qadağandır.

19. Fotoşəkillər və şərhlərdə insanların, işçilərin, şirkətin müştərilərinin və Bildir.az saytının digər istifadəçilərinin hər hansı yol ilə neqativ və təhqiredici müraciətlə adlandırmaq və münasibət bildirmək qadağandır. Xüsusilə, millətinə, dininə, irqinə, cinsinə, siyasi baxışlarına və təsvir olunan insanların zehni qabiliyyətlərinə əsaslanan təhqirlərə yol verilmir.

20. Baxışlarda, fotoşəkillərdə və şərhlərdə pasportların, tibbi sənədlərin məlumatlarını, bank kartları məlumatlarını və şirkətin müştərisinin digər şəxsi məlumatlarını paylaşmaq qadağandır. Rəy müəllifindən adının şərhlərdə dərc edilməsi haqda şikayət alınarsa, dərc edilmiş məzmun silinə bilər. İctimaiyyətə açıq olan məlumat mənbələrindən əldə edilmiş istifadəçilərin şəxsi məlumatlarının yayımlanmasına icazə verilir.

21. Bildir.az saytının istifadəçisinin və ya şirkət nümayəndəsinin saytına trafik cəlb etmək üçün bir kanal kimi istifadə etmək qadağandır: şəxsi bloglara, saytlara, kanallara bağlantılar təmin etmək qadağandır.

22. Şübhə yaradan bütün rəy və şərhlərin təsdiq olunması üçün Bildir.az saytının Administrasiyası istifadəçidən təsdiqedici məlumatlar tələb edə bilər – təsdiq və sifariş nömrəsi, şəkil, qəbz, faktura, müqavilə, məhsulun adı, xüsusiyyətləri və s. Şübhə yarandığı hallarda istifadəçi tələb olunan məlumatları təqdim etməkdən imtina edərsə və ya 7 (yeddi) təqvim günü ərzində təqim edə bilmərsə, o halda Sayt Administrasiyası Rəyi/Şikayəti və ona təqdim olunan reytinqi silə bilər.

23. Təhqiredici və kobud formada cəmiyyətə, dövlətə, gerbimizə, himnimizə, bayrağımıza, Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyasına və dövlət orqanlarına açıq hörmətsizlik nümayiş etdirən rəylərin və şərhlərin yayımlanması qadağandır.

24. Bildir.az saytı tərəfindən Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyi pozulmadığı təqdirdə araşdırma ilə əlaqəli saytın hər hansı bir hissəsinin ekran görüntülərini yayımlamağa icazə verilir.

Qaydaların hər hansı bir bəndinin pozulması aşağıdakı nəticələrə səbəb olur:

-Administrasiya tərəfindən Rəy və Şikayətin qəbul olunmaması;

-Administrasiya tərəfindən Rəy və Şikayətin silinməsi;

-Hesabın müvəqqəti və ya daimi bloklanması;

-Bildir.az saytından istifadə zamanı qanun pozuntusuna yol verildiyi zaman müvafiq qurumlara müraciət edilməsi.