3 Mar 2021, 16:38

Son zamanlar narazı qaldım

Son bir ildə şəxsən mənim evimdə şəbəkədən sadəcə istifadə etmək mümkün deyil... loyal müştəri olaraq bir neçə dəfə müraciət etmişəm bu məsələ ilə bağlı amma heç bir dəyişiklik olmayıb (6 aydan çox gözlədim). Rəqib operator tam 100% LTE dalğasını tutduğu yerdə Azercell-dən təəssüf ki 20-30% 2G dalğasını alıram (2 nömrə 1 telefondadır). Əvvəl ama belə deyildi...

Faydalı (0)

Cavablar

Azercell

3 Mar 21, 16:56

Salam, Аскер Асадов. Qarşılaşdığınız hal ilə əlaqədar təəssüf edirik. Ərazinin qeydə alınması, qarşılaşdığınız halın araşdırılması, yaranma səbəblərinin müəyyən və həll edilməsi məqsədi ilə müraciətinizi “Azercell”in Rəsmi Facebook hesabındakı şəxsi mesaj bölümünə və ya www.azercell.c… saytında yerləşən Onlayn Çata təqdim edə bilərsiniz.

Аскер Асадов

3 Mar 21, 17:00

Cavab verdiyiniz üçün təşəkkür edirəm, mütləq bir daha müraciət edərəm

Azercell

3 Mar 21, 17:03

Rəyinizi bildirdiyiniz üçün təşəkkürlər. Xidmətlərimizdən istifadə zamanı ən yaxşı müştəri təcrübəsini təmin etmək üçün var gücümüzlə çalışacağıq 💜

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

checked icon

Görüldü

checked icon

Cavablandı

checked icon

Həll olundu

close icon