3 Мар 2021, 16:38

Son zamanlar narazı qaldım

Son bir ildə şəxsən mənim evimdə şəbəkədən sadəcə istifadə etmək mümkün deyil... loyal müştəri olaraq bir neçə dəfə müraciət etmişəm bu məsələ ilə bağlı amma heç bir dəyişiklik olmayıb (6 aydan çox gözlədim). Rəqib operator tam 100% LTE dalğasını tutduğu yerdə Azercell-dən təəssüf ki 20-30% 2G dalğasını alıram (2 nömrə 1 telefondadır). Əvvəl ama belə deyildi...

Полезно (0)

Ответы

Azercell

3 Мар 21, 16:56

Salam, Аскер Асадов. Qarşılaşdığınız hal ilə əlaqədar təəssüf edirik. Ərazinin qeydə alınması, qarşılaşdığınız halın araşdırılması, yaranma səbəblərinin müəyyən və həll edilməsi məqsədi ilə müraciətinizi “Azercell”in Rəsmi Facebook hesabındakı şəxsi mesaj bölümünə və ya www.azercell.c… saytında yerləşən Onlayn Çata təqdim edə bilərsiniz.

Аскер Асадов

3 Мар 21, 17:00

Cavab verdiyiniz üçün təşəkkür edirəm, mütləq bir daha müraciət edərəm

Azercell

3 Мар 21, 17:03

Rəyinizi bildirdiyiniz üçün təşəkkürlər. Xidmətlərimizdən istifadə zamanı ən yaxşı müştəri təcrübəsini təmin etmək üçün var gücümüzlə çalışacağıq 💜

Статус жалобы

checked icon

Отправлено

checked icon

Прочитано

checked icon

Отвечено

checked icon

Решено

close icon