15 Fvr 2022, 11:24

Xidmet ile bagli shikayet

Müştəri dəstəyi sıfır, online müraciətimə hər dəfə "yola vermək" xətrinə ümumi cümlələr işlədirlər, problemi həll etmək əvəzinə. Özləri sistemə bağlamanı səhv yükləyiblər, düzəltməklə bağlı müraciətimdə isə qeyd edirlər ki, ödəniş etməyim lazımdır. Onlayn dəstək 1 həftədir ki, göstərilmir. Eyni sözləri deyirlər. Bu dövrdə məcbur edirlər ki, durub gedəsən ofislərinə və orda başlarının üstündə durasan ki həll etsinlər. Heç bilmirəm ofislərində də həll edəcəklərmi belə servislə..... Pul verib sifariş edirsən, hələ səhv edirlər, və buna görə də pul istəyirlər...

Faydalı (0)

Cavablar

Mover.az

15 Fvr 22, 17:29

Salam Hörmətli Günel xanım, Öncəliklə, şirkətimizlə bağlı mənfi fikirlərdə qaldığınız üçün təəsüf edirik. Şirkət olaraq müştəri məmnuniyyəti hər zaman öncəliyimiz olmuşdur. Məsələni araşdırılması adına, Siz dən müştəri kodunuzu və yalnış əlavə edilmiş sifarişinizlə bağlı ətraflı məlumat qeyd etdəyiniz rica edilir.

Gunel Teymur

15 Fvr 22, 17:55

Salam, MÜŞTƏRİ KODU - 122191 yalnish elave edilmis baglamanin track kodu MVRM3462653259. Mene melumat verilir ki, sifarish linklerime esasen baglama iki hisseye bolunub, bolunubse de, mebleg iki hisseye uygun olaraq bolunmeyib. Umumilikde 517TL deyerinde sifarish vermishem, ancaq baglamanin 1-nin deyeri 517 TL digerini ise 367 TL gosterir. Mushteri xidmeti mene deqiq melumat vermir bu yalnishliq haqqinda.

Mover.az

16 Fvr 22, 10:59

Günel xanım, müraciətiniz baxıldı. Sifarişiniz satıcı mağaza tərəfindən iki hissəyə bölündüyündən, təəsüf ki, hansı bağlamada hansı məhsulların aşkar edilməsi mümkün olmamışdır. Belə hallarda müştəri tərəfindən şəkil tələbi yaradaraq bağlamanın daxilini şəkil formatında əldə edərək, dəyəri təyin edir və dəyər düzəlişi bəyan üzrə bizim tərəfimizdən həyata keçirilməkdədir

Gunel Teymur

16 Fvr 22, 11:55

Təssuf ki yene de eyni sheyi deyirsiz, meseleni hell etmek evezine. Men size link gondermishem sifarish uchun, magaza sifarishi 2 hisseye bolub, OK. Bes umumi mallarin deyeri niye iki hisseye bolunmeyib? men umumilikde 517TL-lik mal sifarish etmishem, ancaq adimda iki baglama gorsenir, biri 517 TL biri ise 367, men niye artiq dahsima pulu odemeliyem?

Gunel Teymur

16 Fvr 22, 11:57

Shekil telebi odenishlidir, magazaya sifarishi de siz vermisiz gonderdiyim linklere esasen, ve baglamani yalnish elave edirsinizse sisteme, men niye elave odenish etmeliyem?

Mover.az

16 Fvr 22, 14:03

Günel xanım, link sifarişi müştərilərin bir başa alış etmədiyi təqdirdə bizim tərəfimizdən alışı üçün nəzərdə tutulub.Daşınma şərtləmizdə qeyd olunduğu üzrə 6. "Daşıyıcı” heç bir halda satıcı firmanın göndərdiyi məhsulun keyfiyyətinə, tamlığına, tərkibinə, ölçü və formasına, satış anbarında tükənməsinə və ya sifarişin satıcı tərəfindən ləğv olunmasına görə məsuliyyət daşımır. Bağlamı yoxlamaq , müştərinin istəyi olmadan yoxlanması hüququna malik deyilik.Hal hazırda istəyinizə uyğun bağlama açıldı. Bağlamada 3 məhsul aşkar edilərək .Dəyər düzəlişi 209.97 tl olaraq düzəliş edildi. İnvoys dəyəri üzrə əlavə ödəniş tələb edilmir. Bağlamanın çəkisinə uyğun standart məbləğ hesablanmışdır. Ümüd edirik, bir daha hər hansı qarışıqlığı ilə qarşılaşmarsınız :)

Gunel Teymur

16 Fvr 22, 14:38

Təşəkkür edirəm, ancaq qarışıqlığı hələ də aradan qaldırmadız. Dünən anbarınızdan aldığım MVRM3462640100 izləmə kodlu bağlamada https://www.mu… yalnız bu məhsul var idi, hansı ki, 149.99 TL təşkil edir. Sistemdə baxsaz, bağlamanın içində 5 link qeyd edilib və ümumi dıyır 517.95 TRY görsənir. Halbuki elə deyil. Digər bağlamada olan məhsullar hansılardır? və digər sonuncu bir məhsul hardadır? Əgər sifariş ləğv olunubsa və ya mal tükənibsə məndən niyə ödəniş alınıb?

Mover.az

17 Fvr 22, 14:58

Anbarda olan bağlamanızda "yuvarlak sepet" olan məhsul yoxdur. Bunun üçün bağlamanız üzərindən sorğu yaradıldı, mağaza ilə danışılacaqdır, nəticə mail üzərindən sizə təqdim olunacaqdır. Sifarişləriniz alınan zaman hər biri stokda mövcud olduğu üçün satıcı mağaza ödənişi çıxıb sifarişləri qəbul edir. Bunu öncədən bilmək olmur ki, daha sonra mağaza göndərməyə bilər. yalnız müştəri bağlamasını təhvil aldıqdan sonra bizə əksik məhsul haqqında məlumat verir və satıcı mağazaya müraciət olunur.

Gunel Teymur

21 Fvr 22, 11:25

1) anbardan təhvil aldığım bağlamanın dəyəri səhv göstərilib saytınızda, və hələ də düzəldilməyib 2) Sifariş edilməyən səbət ilə bağlı hələ də mail almamışam.

Mover.az

21 Fvr 22, 16:53

Salam Günel xanım , təhvil verilən bağlamanın dəyərinin düzəlişi mümkün deyil. Əskik məhsulla bağlı 17 fevral 2021- ci il tarixin də sorğu yardılmışdır. Satıcı mağazadan cavab gözlənilir. Nəticə olan zaman sizə mail üzərindən geri dönüş ediləcəkdir

Gunel Teymur

1 Mar 22, 11:13

Salam, əksik mal ilə bağlı hələ də sizdən cavab almamışam.

Mover.az

2 Mar 22, 10:43

Salam Günel xanım, Hal hazırda sorğunuz davam edir, yaxın zamanda nəticə sizin mail adresinizə göndəriləcək.

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

checked icon

Görüldü

checked icon

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon