Cavablar

Mover.az

23 Fvr 23, 11:24

ABŞ anbarından bağlamaların çatdırılmasında baş verən gecikmələr “Silk Way” şirkətinin “Mover”-a olan qərəzli münasibəti səbəbi ilə baş verməkdə davam edir. Bu haqda daha ətraflı məlumatı linkdən keçid alaraq əldə edə bilərsiniz. ( https://www.mo… ) Bu məlumat müştərilərimizə sosial şəbəkə, Mover saytı üzərindən bildiriş, mail və saytımızda “Xəbərlər və Yeniliklər” bölümündən ötürülmüşdür. İlk mümkün reyslə bağlamalar göndəriləcəkdir. Daşınma şərtlərimizdə də qeyd olunduğu kimi: 12. Sifariş edilmiş bağlamanın “Daşıyıcı”dan asılı olmayan səbəblərə görə gecikməsi hallarında (avia reyslərin gecikməsi, gömrük yoxlamaları və s.) “Daşıyıcı” heç bir məsuliyyət daşımır və bu hal sifarişdən imtina üçün əsas sayıla bilməz.

Zaur Memmedov

25 Fvr 23, 07:59

Daha bir biyabırçı cavab! Biyabır olmuş şirkətdən nə gözləmək olar. Öncəliklə cəsarətiniz çatırsa camaatı burda aldatmayın qeyd etdiyiniz bildirişin tarixini təqdim edin. təqdim edəndə görəcəksiniz ki, 29 noyabrda mənim bağlamam sizin xarici anbara çatmışdır, siz ondan sonra xəbəri saytınızda qoymusuz. https://www.mo… bu linkə keçid alaraq kor olmuş gözlərinizlə xəbərin 14 dekabrda paylaşıldığını görəcəksiniz! O ki qaldı daçınma şərtlərində olan 12 bəndə : 15 yaşlda uşaqda anlayar ki, asılı olmayan səbəb 3 ay və daha çox müddətdə artıq fırıldaqçılıq və yalandır. Siz o qədər səriştəsiz şirkətsiz ki 3 ay ərzində hər hansı bir yol tapıb bağlamanı çatdırabilmirsiz. Belə olan halda mən bağlamanın ödənişini tələb edirəm, qaytarabilərsiz?? yox! niyə? Çünki pula gğzünüz doymur, avropada və amerikada belə hal olsa şirkət dərhal ödənişi qaytarıb üzr istəyər. Siz isə vecinizə almırsız! hamı bilsin ki, Prezident administrasiyası daxil bütün qürumlara müraciət etmişəm! və məhkəmə də sizi süründürəcəm! İndi buyurun mənim yazdıqlarım arasında həqiqətə uyğun olmayan nəsə varsa göstərin! Yoxdursa deməli siz YALANÇI, FIRILDAQ VƏ PULBAZSIZ!

Mover.az

28 Fvr 23, 13:03

Bağlamanız daha öncə daxil ola bilər. Lakin bu problem davam edirdi və həlli yolunda uzlaşa bilinmədiyi üçün məlumat müştərilərimizlə paylaşılmışdır. Anbarda olan bütün bağlamaların ən qısa zamanda çatdırılması üçün danışıqlar və görüşlər davam edir. Əmin ola bilərsiniz ki, bağlamaların təhvilə hazır olması üçün bütün alternativlər yoxlanılır. Eyni zamanda son göndərişin 10.03.2023-ci il tarixinə qədər Azərbaycana çatdırılması gözlənilir.

Zaur Memmedov

13 Mar 23, 10:59

hal hazırda 13 martdır. 4cü aydır ki mənim bağlamam hələdə gəlməyib, heç göndərişdə yoxdur. Nə mənimlə maraqlanan var nə zəng edən var. Moverdən bundan başqa nə gözləçək olardı ki?? Başqa nə bəhanə edəssiz? qoy mən təhmin edim gətirmək üçün bütün alternativlər yoxlanılır

Şərhlər

Rustem Ismayilov

25 Mart 23, 13:32

seninle tam raziyam 5ci aya kecirik uje amma helede baglamam gelmeyib dediklerine gore martin 10da artiq catdirilmali idi indi ise martin 25dir ne ses ene cavab yazirlar pulu bele geri qaytarmaq istemirler SIrketi Mehkemeye vermek lazimdir basqa variant yoxdur

Şərhi şikayət et

Rustem Ismayilov

25 Mart 23, 13:34

menim baglamam overin xarici anbarina daxil olanda hec bir melumat yox idi ki biz bilek ve baglamani geriye satici magazaya geri qaytaraq butun odenisler ve gomruke beyan edilennen sora aciqladilarki baglamalar xarici anbardadir lakin silkway sirketi ile problemleri var

Şərhi şikayət et

Rustem Ismayilov

25 Mart 23, 13:36

bunu evvelden 4 ay qabaqcadan yaza bilmirdis ki sizin xarici sirketle probleminiz var biz de isimizi bilerdik ve zakas etmezdik indi ise pulumuzu teleb edirik eks teqdirde mehkemelere duseceksiniz ozunuzu biyabir etmeyin daha cox!

Şərhi şikayət et

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

checked icon

Görüldü

checked icon

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon