5 Iyl 2023, 11:10

Men kapital bank mobil banking

Men kapital bank mobil banking icinde ailem ucun sablon yaratmisam. Yoldasimin kartinin nomuresi evezine onun nar nomuresine 200 azn kocurdum. Kapitalbank ve Nar mobilin iksininde rengi qirmizi oldugu ucun casdim nar nomureye kocurme etdim.Indi banka zeng edirem bank deyir nar mobile zeng et. Nar mobile zeng edirem deyir ki kocurmeni bank edib ona muraciet et. Qalmisam iksinin arasinda. 8 Saat kecmiyib hec kocurmeden. Bele bir sey men gormemisem esitmemisem. Kocurmeni kocuren men kart nomuresi melum kocurmeni geri isteyirem. Bank deyir bizde bele xidmet yoxdu. Biyabirciliqdir sadece

Faydalı (0)

Cavablar

Kapital Bank

6 Iyl 23, 20:31

Salam, Hörmətli Vugar Huseynov. Belə bir hal ilə üzləşdiyiniz üçün təəssüf edirik. Kapital Bank üçün hər bir müştəri və onlara göstərilən xidmət səviyyəsi, bank məhsulları haqqında olan düşüncələri, dəyərləndirmələri çox önəmlidir. Ödəniş əməliyyatı uğurludursa və məbləğ mobil operator tərəfindən qəbul edilibsə, təəssüf ki, bank tərəfindən məbləğin geri çəkilməsi mümkün deyil. Vəsaitin geri qaytarılması üçün aidiyyəti üzrə hüquq-mühafizə orqanlarına müraciət edə bilərsiniz.

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

checked icon

Görüldü

checked icon

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon