1 Iyn 2021, 16:14

Keyfiyyətsiz xidmət

#Kapitalbank - ən qeyri peşəkar banklardan biri. Təsəvvür edin ki, bu özünü birinci bank kimi camaata tanıtmaq istəyən, internet banking anlayışını “gözə soxan” Kapital Bank 3 aydır ki, eyni hesabda, eyni problemdən müştərini bayram günlərində vəsaitsiz qoyub heç bir problemini həll etmir, özüdə korporativ şöbə. Kuratorlar heç bir nömrələrə cavab vermir, 10 meildən sonra bir laqeyidsiz cavab “müştəri banking də loqin, parol varsa özünüz də həll edə bilərsiz, yoxdursa şəxsiyyəti götürün yaxınlaşın banka”. Sən demə bunlarda müştəri bank deyə bir sistem var imiş, amma o barədə özlərindən başqa tək-tük adam bilirmiş 😂 Nəticədə o müştəri bankı özüm tapıb qeydiyyatdan keçmişəm, lakin qeyri iş günü olduğu üçün yenə də bunların işə çıxmağını gözləməliyik. Heç kəsə tövsiyə etmirəm bu bankı və onlara söz vermişəm- hər yerdə pisləyəcəm onları 😁

Faydalı (0)

Cavablar

Kapital Bank

1 Iyn 21, 16:50

Salam. Belə qərar verdiyiniz üçün təəssüf edirik. Narazılığınızın qeydə alınması üçün ad, soyad və mobil nömrənizi qeyd etməyiniz xahiş olunur.

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

checked icon

Görüldü

checked icon

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon