24 Okt 2022, 09:48

Bir həftədir güzəştsiz krediti ödəyə bilmirəm. Server connection error səhvini qaytarır. Həmin məbləğə də bank % hesablayır. Bank əməkdaşları da, həm filialda, həm Call Centerdə normal, adekvat cavab təqdim edə bilmirlər. Ümumiyyətlə həm Call center-in, həm bütün xidmətlərin səviyyəsi 0-dan da aşağıdır.

Dəstəklə (1)

Cavablar

Kapital Bank

24 Okt 22, 13:29

Salam. Belə bir hal ilə üzləşdiyiniz üçün təəssüf edirik. Diqqətinizə çatdıraq ki, e-poçt ilə ünvanlamış olduğunuz eyni məzmunlu müraciətiniz artıq cavablandırılmışdır.

user image placeholder

24 Okt 22, 14:53

Müraciətim həll olunmayıb. Screen də sizə göndərilib.

Kapital Bank

24 Okt 22, 15:58

Bununla bağlı müraciətiniz qeydə alınmış və hazırda icradadır. Nəticə əldə olunan kimi Sizinlə əlaqə saxlanılıb məlumat təqdim olunacaq..

user image placeholder

24 Okt 22, 16:03

İl müraciətimdən 4 iş günü keçib və yalnız indi qeydiyyata alındı? Çox operativ şəkildə(

user image placeholder

26 Okt 22, 13:25

Heçnə həll olunmayıb. 8 gün problem davam edir və bir nəfər də mənimlə əlaqə saxlamır. Müştəri Məmnuniyyəti 0!!!

Kapital Bank

27 Okt 22, 15:56

Sizi anlayırıq. Daxil olan müraciətlərin hər biri tərəfimizdən araşdırılır və biz çətinliyin mümkün olan ən qısa müddət ərzində həll olunması üçün əlimizdən gələni əsirgəmirik. Nəticə olan zaman məlumat təqdim ediləcək.

close icon