7 Iyn 2022, 23:50

Birbank

Bir bank mobil tətbiqində birdən biri bütün kartlarımı sildilər. Yenidən giriş edə bilmədim. Başqa telefonla yenidən giriş etmək istədikdə isə bu istifadədədir qeyd edir. Onlardan aslı olan problemə görə neçə gündür hətta həftədir problem yaşıyıram. Ümumiyətlə tətbiqə gir edərkən qeyd etdiyim parol səhvdir deir. Sonra isə 15 dəq blok edilir. Çox mənasız sistemdir !

Dəstəklə (0)

Cavablar

Kapital Bank

8 Iyn 22, 10:18

Salam, Elnurə xanım. Daha öncə Sizin kart üzrə qeydiyyatınız olubsa, zəhmət olmasa, qeyd olunan şəkildə həmin qeydiyyata daxil olun. 1. “Birbank qeydiyyatı olanlar üçün giriş”ə daxil olun. 2. “Tətbiqə daxil ola bilmirsiz” ə keçid edin. 3. “Kart üzrə qeydiyyat”a daxil olun. 4. Kartın 16 rəqəmini, PİN kodunu və mobil nömrənizi daxil edin. 5. Mobil nömrənizə göndərilən kodu yazın. 6. Minimum 8 simvoldan ibarət parol təyin edin. 7. Proqrama giriş kodu təyin edin. Ətraflı: https://kapita… Mobil nörmə yerində daha öncə kartla qeydiyyatdan keçdiyiniz nömrənizi qeyd etməlisiniz.

close icon