9 Fvr 2021, 18:59

Bərbad

Artıq 1 aydan uzun müddətdir müraciətimə və ən son elədiyim şikayətə baxılmır. BirKart-dan krediti vaxtından tez və artıqlamasıyla ödəyən müştəri kimi son ödədiyim kredit məbləği məhsuldan çıxılmayıb (öz sistemləri ucbatından) , dediklərinə görə sərbəst vəsait kimi bir yerdədir hansı ki mən o sərbəst vəsaiti nə görə bilirəm nə idarə edə bilirəm. Bəlkə də Bir Kliklə həll olunacaq məsələdir. Dəfələrnən müraciət etməyimə baxmayaraq heç kim nə əks əlaqə yaradıb nə də problem həllini tapıb. Bu qədər məsuliyyətsizlik olmaz. Operatorlar özləri belə deyir "Düz deyirsiniz bu vaxta kimi sizə zəng vurmalı idilər" lakin nə zəng vuran var nə də bir şey. Son müraciətlərimdə ancaq mənə deyilən "qeydə aldıq mütləq sizə zəng vuracaqlar tezliklə". Mən əgər krediti vaxtında artıq ödəniş etməsəydim indi faiz yığılmalı idi mənə. İnanıram ki o faizləri də həll edən olmayacaqdı. Kreditlər bitsin bir də bu qurumun heç bir xidmətindən istifadə etməyəcəm və tövsiyyə etmirəm.

Faydalı (0)

Cavablar

Kapital Bank

9 Fvr 21, 19:30

Salam. Belə bir qərar verdiyiniz üçün təəssüf edirik. Zəhmət olmasa, müraciət kodunuzu qeyd edin.

Sarkhan Abbasov

16 Fvr 21, 10:33

Bir müraciət 1360351 və son şikayət 1402671 kodlu. Hələ də məlumat yoxdur.

Kapital Bank

17 Fvr 21, 14:42

Müraciətiniz üçün təşəkkür edirik, yarım saata Sizinlə əlaqə saxlanılıb ətraflı məlumat təqdim olunacaq.

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

checked icon

Görüldü

checked icon

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon