20 Dek 2022, 20:16

Kapital Bank odenish

2 defe taksitla alish etmishem (kash etmezdim), her ikisi taksit borcu evezine, guzesht muddetli borc sheklinde shexsi kabinetda eksini tapib. Ilk muracietimde guya duzelish etdiler, hemen vesaiti once qeyd etdiyim hisselerde yerleshdirdiler, yani hem taksit qrafikina hem de guzesht muddetli borc hissesine ))) Bank sistemi duzgun ishlemediyi sebebinden mushteri eziyyet chekmelidir??? Defelerle muraciet etmeyime baxmayaraq hech bir tedbir hele de gorulmeyib, sadece muraciet qeyde alinib ve standart cavab verilib. Muraciet #3002311 ve #2983626. Zehmet chekib problemin helli ile meshgul olasiniz!

Dəstəklə (0)

Cavablar

Kapital Bank

21 Dek 22, 18:03

Salam, hər vaxtınız xeyir. Yaranmış hal ilə bağlı təəssüf hiss keçiririk. Qeyd olunan proseslə bağlı Sizə tam ətraflı məlumat təqdim etmək üçün kart hesabınız və kredit müqaviləniz yoxlanılmalıdır. Təəssüflər olsun ki, sosial şəbəkə vasitəsilə şəxsi məlumatların yoxlanılması təhlükəsizlik baxımından yolverilməzdir. Bu səbəbdən Birbank mobil tətbiqinə daxil olaraq “Bankla əlaqə” > “Çat” bölməsindən bizə müraciət etməyiniz xahiş olunur. Birbankınız yoxdursa, onu bu linkdən yükləyərək http://www.kbl… qeydiyyatdan keçib bizə yaza bilərsiniz.

Orxan Quliyev

21 Dek 22, 19:14

Problem hellini tapmayib, savadsiz kadrlar hesabda yaranmish chetinliyi duzgun tehlil ede bilmirler!!! Chatda saatlarla vaxtimi itirmek vaxtim yoxdur!!!

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

checked icon

Görüldü

checked icon

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon