bildir

Cavablar

CityNet

6 Snt 24, 18:19

Salam. Xəttiniz yoxlanıldı. Xəttiniz yeniləndi və ruterin yeni İp alması üçün sıfırlandı. Yenilənmənin tam keçməsi üçün zəhmət olmasa, ruteri söndürün və 10 dəqiqə sonra qoşun. Çətinliyiniz davam etsə istənilən zaman bizə müraciət edə bilərsiniz.

user image placeholder

7 Snt 24, 14:33

İstifadəçi tərəfindən şəxsi cavab verilib

CityNet

8 Snt 24, 10:51

Zəhmət olmasa, internetlə bağlı olan bütün səhifələri, proqramları və antivirusu bağlayın. Əlavə olaraq, Wi-Fi şəbəkənizə qoşulan digər cihazları da söndürün. Zəhmət olmasa, 5G şəbəkəsinə qoşulun. Daha sonra fast.com vasitəsilə yükləmə, ötürülmə sürətini və ping-ı ölçüb, ekran görüntüsünün şəkilini bizə təqdim edin.

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

checked icon

Görüldü

checked icon

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon