21 Fvr 2021, 18:48

Citynet-də aşağı müştəri məmnuniyyəti

Citynet internet provayderdi haqqımda yazıram. Modem interneti çox zəif ötürdüyü üçün texniki şöbə ilə əlaqə saxladım. Heç yaxınlaşıb baxmadılar. Telefonda əməkdaşları dedi ki, 145 manata 4 antenası olan modem var satışda onu almağı tövsiyyə edirəm. Dedim ki, aylıq 18 manat ödəniş edirəm sizə gəlin modemi təmir edin və ya yenisi ilə əvəz edin. Əməkdaşları dedi ki, bizdə elə bir xidmət yoxdu. Təbii olaraq 145 manata təklif etdikləri modemi almaqdansa provayderi dəyişməyi qərar verdim. Zəng edib deyirəm Citynet əməkdaşına ki, sizin xidmətdən imtina edirəm məlumatınız olsun. Deyir mütləq bizim ofisə yaxınlaşmalısız müqaviləyə xitam vermək üçün. Anlatmaq istədim ki, 21ci əsrdi niyə yaxınlaşım ofisə? Qoşulma edəndə (müqavilə bağlanda) heç ofisə yaxınlaşmaq lazım olmamışdı, bir zənglə gəlmişdilər. İndi deyir mütləq yaxınlaşmalısız. Üstəgəl qoşulma zamanı demişdilər ki, bir il istifadə etdikdən sonra model sizin özünüzə qalır, indi isə deyir ki, modemi təhvil verməlisiniz. Çoxlarının bəyənmədiyi Bakİnternet-dən belə müqaviləyə xitam zamanı idarəmizə mütləq yaxınlaşmalısız sözünü deməmişdilər, demişdilər sadəcə olaraq ödəniş etməyin internetinizi kəsəcəyik. Düşünürəm ki, Citynet şirkəti müştəri məmnuniyyəti mövzusunda bir qədər inkişaf etməlidir.

Faydalı (0)

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

2

Görüldü

3

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon