3 Fvr 2021, 13:08

image icon

Mənasız paket

Bakcell Çox hörmətli Bakcell. Xahiş edirəm sonuna qədər yazdığımı oxuyun qızıl xırdalamışam sizin üçün. Mən sizin müştərinizəm və istifadə etdiyim nömrə Business nömrəsidir. Göstəricilərim şəkil formasında əlavə olunub. Ayda bu nömrənin abunə haqqı 50 azn təşkil edir. Bu 50 azn paketə daxil olan 15 GB mənə yetmir. Buna görə də əlavə 9 azn ə 10 GB internet götürürəm. Bəzən ayda 2 dəfə bəzən də 1 dəfə. 3 rəqəmli nömrələrə də zəngim ödənişlidir. Ortalama sizə ayda 60-70 azn arası vəsait ödəyirəm. 9 azn lik paket üçün *134*10 000*#yes ( operatorunuzun dediyinə görə) yığmaq əvəzinə mən *134*10*#yes yığmışam və buna görə mən “Uşaq Paketi” ni aktiv etmişəm. Təhlükəsizlik səbəbindən gecə 22:00 dan 02:00 a kimi internetin sürəti 128 kb/s yə endirilir. İndi mən sizə bir neçə sual verim. 1. Siz bu nömrəni hansı şərtlə satırsız? 2. Siz bu nömrəni kimlərə satırsız? 3. Siz bu nömrəni satarkən tələb etdiyiniz sənədləri xatırlayırsız? 4. Azərbaycanda business nömrə işlədən uşaq görmüsüz? 5. Təhlükəsizlik üçün internetin sürətin aşağı salmaq şərtdir? Şərtdirsə Çin kimi sosialist ölkə niyə 6 G üzərində işləyir? Dünya internetin sürətini artıq Tera Baytla ifadə edir ama siz “Uşaq Təhlükəsizlik Paketi” yaradıb internetin sürətini daş dövründə olan sürətə salıb və bunu Uşaqların təhlükəsizliyi üçün düşünürsüz. Saat 22:00-02:00 arasında o düşündüyünüz uşaqlar harda olur bilirsiz? Bilmirsizsə mən deyim. Evlərində. Uşağına telefon ala biləcək imkana sahib olan valideynin evində Wi FI olur. Bu olan yerdə uşaq niyə MB la internetə girsin? Hansı Business nömrəsin işlədən insan istərki axşamlar 128 kb/san sürətlə internetə girsin? Siz heç bunu düşünmüsüz? Tutaq ki abonent səhfən 1 rəqəmi artıq və ya əksik yazıb olmazki ki ( operatorunuzla danışandan sonra xidmətin keyfiyhətini ölçmək üçün yolladığınız mesaj kimi) geri mesaj yazıb bunun Uşaq Paketi olması barədə xəbərdarlıq edib təsdiq üçün Hə və ya Yox istəyəsiniz? Məncə bu barədə iki dəfə düşünün. Oxsfordu oxumaqla olmur bu işlər.

Mənasız paket
Faydalı (0)

Cavablar

Bakcell

30 Ynv 24, 00:11

Salam. Lütfən, üzləşdiyiniz çətinliyi ətraflı şəkildə [email protected] mail ünvanına yönləndirin. Biz böyük məmnuniyyətlə ən tez zamanda sizə cavab verəcəyik. Hörmətlə, Bakcell.

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

checked icon

Görüldü

checked icon

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon