bildir

14 Snt 2024, 13:07

Mən Sizə internetin sürəti ilə

Mən Sizə internetin sürəti ilə bağlı 3 dəfə müraciət etmişəm. Bu müraciətlərdən ancaq 27.08.2024-cü il tarixdə etdiyim birincisinə cavab verilib ki, "müraciətiniz müvafiq şöbəyə yönləndirilib" və müraciətin statusunun 4-cü pilləsində qeyd olunub ki, " Həll olundu ". Həqiqətdə isə heçnə həll olunmayıb, necə var idi elədə davam edir. Bununla bağlı nə maraqlanan olub, nədə gəlib baxan. Siz nə üçün bu cür münasibət göstərirsiniz? Axı mən 100 mbps sürətli internet üçün 25 AZN pul ödəmişəm. Nə üçün 2 həftə keçməsinə baxmayaraq heç bir dəyişiklik yoxdur?. Qeyd edirsiniz ki, həll olunub. Mənim bu müraciətimə ciddi yanaşıb tədbir görməyinizi Sizdən xahiş edirəm.

Faydalı (0) like-transparent.svg

Cavablar

Azeronline

17 Snt 24, 16:47

Salam. Sizə ətraflı məlumat təqdim edə bilməyimiz üçün zəhmət olmasa abunə kodunuzu qeyd edin.

user image placeholder

17 Snt 24, 23:08

Əvvəlki müraciətlərimdə abunə kodunu qeyd etdiyim üçün sonuncu müraciətimdə qeyd etmədim, hesab etdim ki, Sizin məlumatınız var. Mənim abunə kodum; 002301899

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

checked icon

Görüldü

checked icon

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon