Cavablar

Azercell

26 Fvr 24, 18:29

Zəhmət olmasa, nömrəni digər telefonda da yoxlayın. Əgər eyni hal müşahidə olunarsa, fiziki şəxs: nömrə adına rəsmiləşdirilən şəxs şəxsiyyət vəsiqəsi və SİM-kart, hüquqi şəxs: şəxsiyyət vəsiqəsi və etibarnamə(möhürlü və imzalı şəkildə) ilə ofislərimizə yaxınlaşsın. SİM-kart yoxlanılacaq və çətinlik SİM-kartla bağlı olduğu halda 3.54 AZN ödəməklə yeni SİM-kart ilə əvəz edilə bilər. Qeyd edək ki, dublikat əldə edilən zaman SİM-kartın yaddaşındakı nömrələrin qalmasına zəmanət verilmir, lakin nömrədə olan bütün ödənişli xidmətlər aktiv olaraq qalacaq.

close icon