bildir

Cavablar

Azercell

20 Ynv 25, 08:29

Salam, Sevil Qasımova. Qarşılaşdığınız çətinlik, nömrənin istifadə olunan cihazda mövcüd olan müvafiq sazlama ilə bağlıdır. Belə ki, “Apple” markalı “iPhone” telefonlarında, “iMessage” və ya “FaceTime” funksiyaların aktiv olması, mesajların göndərilməsində səbəb ola bilər. Bu səbəbdən, telefonun müvafiq ayar bölümündə, qeyd olunan funksiyaları bağlı saxlamağınız xahiş olunur. Əgər qeyd olunan çətinliyi ayar menusundan düzəliş edə bilməsəniz, nömrənizdə istifadə olunan cihazla “Apple” servis mərkəzlərinə müraciət edərək cihazın menyusu vasitəsilə yenidən sazlanmasını tövsiyə edə bilərik.

close icon