14 Mar 2022, 17:21

Hesabdan meblegin tutulmasi

Heç bir sifariş edilməməsinə baxmayaraq, dünən Wolt tərəfindən kart hesabımdan 80man civarında məbləğ tutulub. Bu məsələyə aydınlıq gətirməyiniz xahiş olunur Qeyd: kart yalnız mənim hesabıma bağlıdır və oğurlanmayıb. Başqa sözlə, digər şəxs sifariş edə bilməz.

Faydalı (0)

Cavablar

Wolt

15 Mar 22, 00:24

Salam Azər bəy, Yaranmış hal ilə məyus olduğumuzu bildirmək istərdik. Xahiş edirik öz mobil nömrənizi və e-poçt ünvanınızı bizimlə paylaşasınız (gizli mesaj göndərməklə) Təşəkkür edirik!

user image placeholder

15 Mar 22, 05:41

İstifadəçi tərəfindən şəxsi cavab verilib

Wolt

15 Mar 22, 13:43

Salam Azər bəy, Əfsuslar olsun biz kartınızın istifadəsini görə bilmirik, amma bu cür hallar bəzən baş verə bilər. Bunun səbəbi adətən kartın digər şəxslər tərəfindən istifadəsi olur. Bu çətinliyin daha dərindən araşdırılması üçün ilk öncə hüquq mühafizə orqanlarına müraciət etmək gərəkdir. Təşəkkür edirik!

user image placeholder

15 Mar 22, 14:05

Bes niye gore email unvani ve mobil nomreni qeyd etmeyimi xahish etdiz ? menim profilimde hemin istifade gorsenir. Bundan elave, size kartin istifadesini tesdiq eden bank chixarishi ve ya diger tesdiqedici senedler teqdim ede bilerem (elbette de ki, eger xeyri olarsa)

Wolt

15 Mar 22, 14:16

Bəli, profilinizi yoxladıq və həmin sifariş Sizin profilinizdə yoxdur, bu o demədir ki ödəniş hansısa digər profildən aparılıb, amma biz bunu müəyyən edə bilmirik. Texniki tərəfdən (həmin müştərinin kim olduğunu müəyyən etmək üçün) araşdırma üçün mütləq rəsmi müraciət lazımdır - hüquq mühafızə orqanları tərəfindən.

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

checked icon

Görüldü

checked icon

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon