bildir

28 Okt 2024, 11:23

700+ sifarishi olan mushtwrileriyem. Ve

700+ sifarishi olan mushterileriyem. Ve artiq imtina edeceyem. Mushterileri coxdursa, support-da kifayyet geder insanlar olmalidir. Servis seviyyesi cox ashagidir. Giymetleri suni cox galdirirlar, dukanlar onlarla ishlemek mecburiyyetindedir, hansi dukana zeng edib deyende ki wolt bashlayirlar ki mehsul bitdi. Ve ya dukan baglanir ve s.ishleyen partnerlarin coxusu en xereb ve istehsal tarixine kechen mehsullari gonderirler. Wolt support gunlerle cavab vermir. Bitdi. Onlarin vaxti cox chekmeyecek…

Faydalı (0) like-transparent.svg

Cavablar

Wolt

20 Noy 24, 14:31

Salam, Günel xanım, Gec cavab verdiyimiz üçün Sizdən səmimi üzr istəyirik. Rəyinizi yazdığınız zaman həqiqətən müəyyən çətinliklər yaşanırdı – həm Dəstək xidmətinin cavab sürətində, həm də çatdırılma ilə bağlı gecikmələr. Bununla belə, sifarişlərinizdə keyfiyyətsiz və ya istifadə müddəti bitmiş məhsullar varsa, zəhmət olmasa, bizə məlumat verməyinizi xahiş edirik. Təşəkkür edirik, Wolt Komandası

close icon