29 Ynv 2021, 12:23

Müştəri məmnuniyyətsizliyi

Hörmətli, Unibank sayənizdə paramızla rezil oluyoruz. Neçə gündür, davam edən sistem problemi sayəsində pul nağdlaşdırmaq üçün yaxın filial olan İnşaatçılar yaxınlaşdım. 9-da başlayan iş onlar üçün 9:30-da başlayırmış. Yarım saat boş-boşuna gözlədikdən sonra sistemlərində olan problemə görə pul nağdlaşdırmağın mümkün olmadığını dedilər. 40 dəqiqə boşuna vaxt sərf etməyim bəs deyilmiş kimi işçiləriniz hələ Əcəmi filialında gedin, bəlkə probleminizi həll edə bilərsiz. Dijital kartımda və albalı olan pulun qəpiyindən belə istifadə edə bilmirəm. Sistemimizdə olan problem heç bir müştərinin problemi deyil, problemin belə uzun çəkəcəyi barədə siz xəbər etməliydiz ki, müştəri artıq lazımı qədər pul çəkə bilərdi. 1 gün artıq bir həftə oldu. Müştəri məmnuniyyəti haqqında boş rəylərinizi də artıq maraqlı deyil və inanmıram ki, sistem düzələndən sonra müştəri məmnuniyyətini təmin edə bilərsiz. Sabah sistem düzələndə də bütün pulumu çəkib Unibankın üstündən xətt çəkəcəm. Lap bu ordasın, ama dokunamıyorum, çok saçma halına dönüb. Əsəblərimizlə oynamaqdan başqa işə yaramırsız.

Faydalı (0)

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

2

Görüldü

3

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon