18 Mar 2024, 11:06
"Umico Mağaza" və "Umico Onlayn
"Umico Mağaza" və "Umico Onlayn Mağaza" mağazasından şikayətçiyəm. Çox məsuliyyətsiz operator və satış menecerləri var. Sifarişi verirsən çatdırılma günü stokda olmadığı məlum olur. Dəfələrlə müraciət etməyimə baxmayaraq Operatorlar tərəfindən səhv məlumat verilir. 12.03.2024 tarixində nağd şəkildə 3D Printer sifariş verdim (AnkerMake M5). Sifariş təsdiqləndi, paketlənməyə göndərildi 2 gündən sonra Sms gəldi ki sifarişiniz ləğv edilib, "siz sifariş verəndə məhsul stokda olmayıb" dedilər. Başqa Saytlarda məhsulu tapdım amma çatdırılma xidməti olmadığı üçün biraz vaxt aldı, yenidən mənə bildiriş gəldi məhsul artıq stokda var sifariş verin. Mən də axtardığım digər mağazalarda olan sifarişlərimi təxirə salıb, 14.03.2024 tarixində yenidən sifariş verdim və Operatorlara dəfələrlə tənbeh etdim ki, baxın yoxlayın, keçən dəfə ki kimi olmasın, dedilər yox narahat olmayın, stokda var. 100% stokda var. 1 saatdan sonra narahat idim yenə yazdım ki bir daha yoxlayın, yenidən araşdırıldı və sifarişin stokda olduğu deyildi. Bu gün artıq 18.03.2024 tarixində müraciət etdim ki, bu məhsul olduğu kimi durur yoxlayın görün niyə paketlənmir? 5 dəqiqə sonra mənə sms gəldi ki, sizin məhsul ləğv edilib, siz sifariş verəndə stokda olmayıb. Əlavə vaxt itirdim, əsəb keçirdim, başqa mağazadan ala bilərdim bəlkə də, bir sözlə çox məsuliyyətsiz şəkildə yanaşıldı sonda da təəssüf edirik yazdılar. Xahiş edirəm həmin operatorlar ciddi şəkildə cəzalandırılsın, operatorun məsuliyyətsizliyi bütün şirkətə əks olunur. Əlavə olaraq ekran şəkillərini paylaşıram. Təşəkkürlər.
0 şərh
Facebook-da paylaş
432 baxış