bildir

Cavablar

Umico Market

11 Dek 24, 10:55

Salam, Yaşadığınız çətinlik səbəbindən təəssüflənirik. Müştərimizin məmnuniyyəti bizim üçün çox önəmlidir. Zəhmət olmasa, çətinlik yaşadığınız sifariş nömrəsini qeyd edərdiniz ki, biz araşdırma aparıb sizə geri dönüş edək. Bizə müraciət etdiyiniz üçün təşəkkür edirik!

Bao Bab

12 Dek 24, 00:38

araşdırmağa ehtiyac yoxdur.bura yazmamışdan öncə əməkdaşla əlaqə də saxlamışam.bir başa kömək olmayıbsa bundan sonra nə ola bilər ki,üstəlik mən səhv çıxmışam nə üçünsə.sifariş zad lazım deyil.profilimi bağlamışam artıq

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

checked icon

Görüldü

checked icon

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon