bildir

4 Mar 2025, 23:53

Salam.31017023283 nömrəli sifarişin sahibiyəm. 28.02.2025

Salam.31017023283 nömrəli sifarişin sahibiyəm. 28.02.2025 tarixi 11.30-12.00 saatları arasında ətçəkən sifariş etmişəm. Onlinə ödənişlə. Növbəti gün isə məbləğ kartıma geri döndü. Lakin burda bir məsələ var. Geri dönüş mesajında məhsulun stokda olmadığı bildirildi. Halbuki saytda sifariş edərkən bu tip məlumat əks olunmamışdı. Bu birinci problem.İkinci məsələ sifariş zamanı promokod istifadə etmişdim. 20% Endirim oldu. Birbank kartından sifariş etmişdim deyə də extra 10% endirim də olacağı bildirilmişdi.Ümumilikdə 30%. Sifarişim iptal edildiyinə görə 30% qazancımdan məhrum qaldım. Umiconun və ya məhsul sahibi Music Galerynin məsuliyyətsizliyi ucbatından promokodum boşuna xərcləndi və digər endirimdən də yararlana bilmədim. Stokda olmaya-olmaya varmış kimi qeyd etməyiniz buna səbəb oldu. Bütün bunlar azmış kimi 050-700-09-15 wp nömrənizə müraciətim zamanı Çinarə adlı işçinizin detaysız və yola verircəsinə cavabı bardağı daşıran son damla idi. Cavab isə belədir. 'Vitrin məhsulu' Müstəri bu cavabdan nə anlamalıdır?

Faydalı (0) like-transparent.svg

Cavablar

Umico Market

13 Mar 25, 09:10

Salam, Emin bəy, Yaşadığınız çətinliyə görə üzr istəyirik. Müştəri məmnuniyyəti bizim üçün çox önəmlidir. Sizin müraciətinizlə bağlı hazırda araşdırma aparılır və çətinlik ən qısa zamanda aradan qaldırılacaq. Bizə müraciət etdiyiniz üçün təşəkkür edirik!

close icon