bildir

7 Ynv 2025, 04:26

Salam, Umicodan aldığım TV (

Salam, Umicodan aldığım TV (eyni zamanda oyun oynamaq da olur) üçün qoşma işlək deyil və gözləntilərə cavab vermir. Məhsul eyni zamanda təsvirdə qeyd edildiyi kimi deyil idi. Məhsulu alan kimi quraşdırdım. Donmalar baş verdi. Heç cür istifadə edə bilmədim. Quraşdırılma etdikdən dərhal sonra problemi videoya çəkdim və bildirdim. "Geri qaytarma" şikayətimi qəbul etdikdən sonra deyildi ki, 14 günə diaqnostika rəyi bildirilecek. Tam 19 gündən sonra operator mənimlə əlaqə saxladı ki, heç bir problem yoxdur. Videolu şəkildə problemi göndərmişəm və hələ də mənə problemin olmadığını hansı "üzlə" deyirlər hələ də baş açmıram. Və hətta bunu da dedim ki, "mənə onun işlək olması ilə bağlı video təqdim olunsun mən sizdən vaxtınızı aldığıma görə üzr istəyəcəm" . Aldığım məhsulun qiyməti təxminən 58 manat idi. Sonra satıcının nömrəsini verdilər ki, çəkdiyim videonu ona göndərim və o mənə bildirsin. Uzun sözün qısası dəyişən bir şey olmadı. Hətta satıcının sözündən belə çıxdı ki, 58 manata aldığın şey elə işləməlidir də, daha nə gözləyirdin ki 😄. Nəticədə bunu başa düşdüm ki, ödənişi geri qaytarmamaq üçün hər şeyi etdilər, ilk dəfə idi ki, haqlı ikən haqsız duruma düşdüm. "Müştəri məmnuniyyəti" sıfır səviyyədə.

Faydalı (0) like-transparent.svg

Cavablar

Umico Market

22 Ynv 25, 11:59

Salam Yaşadığınız çətinlik səbəbindən təəssüflənirik. Müştərimizin məmnuniyyəti bizim üçün çox önəmlidir. Zəhmət olmasa, çətinlik yaşadığınız sifariş nömrəsini qeyd edərdiniz ki, biz araşdırma aparıb sizə geri dönüş edək.

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

checked icon

Görüldü

checked icon

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon