bildir

21 Noy 2024, 23:58

Salam, mən 28.09.2024 Tarixində Umico

Salam, mən 28.09.2024 Tarixində Umico marketdən 11003111424 sifariş nomrəli Elektrik soba məhsulunu almışam. 77.50 azn kartımdan çıxıb + 0.89 azn bonusum var idi. 02.10.2024 tarixində məhsulu Zədəli qusurlu olduğu üçün Lənkəran şəhəri "Dosa Mall" da yerləşən Umico məntəqəsinə aparıb təhvil vermişəm. Mənə pradaki əməkdaəş geri odəmənin 15 gun ərzində baş tutacağını dedi. Amma isə 2 aydan artiq vaxtdırki dəfələrlə çağrı mərkəzinə, İnstagram, Whatsapp hesablarına yazmağıma baxmayaraq oyalayırlar və pulumu vəd eddikkləri vaxtda geri qaytarmırlar həftələrcə uzadırlar. Müştəri vəkili olan Nəzrin xanıma yalan vədlər tarixlər verərək aldadır və mesajıma müraciətimə baxmır. Xaiş edirəm Umico rəhbərliyi Rauf Qulaməliyev bəy əməkdaşlarınızın iş keyfiyyətinə nəzarət edin. Və mənim pulum qaytarılsın. 3 ay olacaqkı məhsul təhvil almısız ama qaytarmırsız pulu, biz axı Cənab Prezidentimizin idarəçiliyində olan Dövlətin, Konstitusiyamızın Uca qanunları ilə idarə olunan Demokratik bir Respublikada yaşayırıq! Dərəbəylik deyilki bu olkə siz bir vətəndaşın "Muştəri Huquqlarını" kobud şəkildə pozub və laqeyd yanaşırsınız. Mənim pulumu qaytarın horməti Umico şirkəti!

Faydalı (0) like-transparent.svg

Cavablar

Umico Market

28 Noy 24, 11:59

Salam Sadiq bəy, Yaşadığınız çətinlik səbəbindən təəssüflənirik. Müştərimizin məmnuniyyəti bizim üçün çox önəmlidir. Ən qısa zamanda çətinlik aradan qaldırılacaq,hal hazirda sizin müraciətinizlə bağlı araşdırma aparılır. Bizə müraciət etdiyiniz üçün təşəkkür edirik!

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

checked icon

Görüldü

checked icon

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon