Hər vaxtınız xeyir olsun ! Hörmətli müştəri,
Umico Market-də iki kredit xətti mövcuddur: daxili kredit (faizli) və taksit kartı ilə (faizsiz) ödəniş. Əgər sizin taksit kartında kredit xətti açılıbsa, təəssüf ki, bu məsələ ilə bağlı biz tərəfindən müdaxilə mümkün deyil və siz Kapital Banka müraciət etməlisiniz. Lakin, əgər sorğunu Umico üzərindən daxili kredit ilə aktiv etmisinizsə, bildirmək istəyirik ki, sorğu Kapital Banka göndərilir və sizin üçün Umico Market-də aktiv limit xətti açılır.
Əgər siz limiti ləğv etmək istəyirsinizsə, zəhmət olmasa 196-ya müraciət edin. Sifarişi ləğv etmək istəyirsinizsə, o zaman Umico Marketin qaynar xəttinə 915 nömrəsinə zəng edin, sizə köməklik göstəriləcək.
Təşəkkürlər!
1 şərh
Facebook-da paylaş
WhatsApp-da paylaş
292 baxış