23 Noy 2021, 15:25

Salam. Ənənəvi Starex.az -dən şikayət var. 3 ilə yaxın yalnız bu kargo şirkətin müştərisiyəm və 100-dən çox bağlama sifariş eləmişəm və yalnız Amerikadan olan bir sifarişlə problem yaşamışam, o da həll olunmayıb. Trendyolda avqust ayında sifariş olunub və həmən ayda Türkiyə anbarına sifarişim təslim olunub (tracking koda əsasən). Starex sistemində bu barədə məlumat qeyd olunmadığına görə məcbur olub onlara müraciət etdim, cavab olaraq mənə Trendyolnan əlaqə saxlamağımı və onlardan “kaşe imzalı” istəməyimi bildirdilər. Trendyola düz 9 dəfə müraciət olundu və onlar hər dəfə bildirdiki bağlama çatdırılıb, lakin “kaşe imzalı” barəsində məlumat qeyd olunmurdu. Daha sonra Trendyol Ekspress kargo şirkətinə müraciət olandan sonra gələn rəsmi cavab belə oldu: “Epidemiya səbəbindən imzalar götürülmür”. Bu cavabı Starexə təqdim etdikdə isə onlar yalnız “kaşe imzalı” olduğu təqdirdə yardım edə biləcəyini bildirdilər. Prosedur belədir və s... Paradoks. Uzun yazışmalar, 2 müarciətimi səbəbsiz “Həll olundu” adı ilə bağlama, Bahar xanımın zəngi ... Starex.az, indi isə mənim suallarımı burda cavablandırın: - nəyə görə “kaşe imzalı” sizə həvalə olunan sifarişlərdə olduğu təqdirdə siz araşdırma aparıb müştəriyə yardım edirsiz? Məndə sizin müştərinizəm. Elə çıxır ki mən bütün sifarişlərimi Həvalə et-nən etməliyəm və əlavə məbləq ödəməliyəm? - nəyə görə bilə-bilə ki imzalar hal hazırda götürülmür siz müştəridən həmən sənədi istəyirsiz? - əgər bu tip çatdırılmalarla bağlı çətinliklər yaşanırsa, nəyə görə siz Trendyol-dan imtina eləmirsiz? Ritorik sualdı, cavab verməyin, çünki sizin əsas gəlir mənbəyidir Trendyol... - nəyə görə mənim həmən bağlamam sistemdən silinib (3 ay söhbəti bəhanədir, silinən vaxt 3 ay keçməmişdi). - mən korona virusuna yolxulsam və sifarişimi evimə kuryer vasitəsi ilə gətizdirməyini istəsəm, kuryer məndən imza atmağımı istəyəcək mi? P.S. Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidməti-nə müraciət olunub, cavabların gözləyirəm. #Starex

Dəstəklə (0)
close icon