11 Iyl 2023, 10:25

Salam, 07.07.2023-cü il tarixindən bağlamam

Salam, 07.07.2023-cü il tarixindən bağlamam Türkiyə anbarınıza təhviil verilib, amma hələ də mənə bağlama haqqında smart customs-dan bəyan edilməsiylə bağlı sms gəlməyib. 3-cü dəfədir əlaqə saxlayıram. Mən bilmirəm bu əlaqə saxlanılanda əməkdaşlar köməklik etmək əvəzinə yalandan kiməsə yönləndirirlərsə bu xidmətləri nəyə yarayır? Yönləndirilənlər də dərdə əlac olsa dərd yarı. Artıq 5 gündür malımdan xəbər verən yoxdur mənə. Bildirdilər Türkiyə anbarına daxil olan məhsulun bütün məlumatlarını instagram səhifəsində dm bölməsində yazım bildirim. 10.07.2023 tarixindən instagram səhifələrində dm bölməsinə yazmışam yazdığıma baxan yoxdur, əvəzində müştəri tərifi paylaşılır statusda. Bu nə məsuliyyətsizlikdir? Ümumiyyətlə bir kargo xidmətinə dərdini instragram üzərindən bildirəcəmsə sonuncu olar sifariş verməyim bu kargo üzərindən. Əvvəllər daha yaxşı xidmət göstərilirdi, lakin son 1 ildir bərbad veziyyetdir. Bağlamam haqqında mənə təcili məlumat versin əks halda haralara lazımdırsa şikayətimi bildirəcəm. Belə özbaşınalıq olmaz. *8000 əlaqə nömrəsi heç bir problemə dərman deyil ümumiyyətlə problem zəng olunan zaman həll olunmursa, o xidməti göstərməyin. Hələ üstəlik zəng zamanı problem nədən qaynaqlıdırsa, əlavə nömrələr təklif olunur filan rəqəmi yığın. Bütün yığdığım rəqəmlər məni kiməsə yönləndirir. Elə birdəfəlik o cavab verənlərin yerinə yönləndirilənlər kimdirsə, onlarla əlaqəyə keçməyimizi təmin edin dərdimizə çarə olsun əsəb sistemimizi sizin uyğunsuz qurduğunuz sisteminize görə pozmamalıyıq. {Çətinlik müştəri tərəfindən həll olundu - Bildir.az}

Dəstəklə (1)

Şərhlər

Bildir Komandası

16 Oktyabr 23, 15:23

Salam Telli xanım, Qeyd etdiyiniz kimi, çətinlik məs Siz tərəfdən həll olunudu. Sualınız olsa buyurun, Təşəkkür edirik Bildir Komandası

Şərhi şikayət et

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

checked icon

Görüldü

checked icon

Cavablandı

checked icon

Həll olundu

close icon