bildir

15 May 2024, 12:22

Bu şirkət kimi öz müştərisinə

Bu şirkət kimi öz müştərisinə laqeyd olan ikinci şirkət tanımıram. Şəxsi kabinet üzərindən dəstək xidməti artıq 1 ildir ki, işlərmi. "Saytda profilaktik tədbirlə əlaqədar dayandırılıb" yazır. Sual: bu nə profilaktik tədbirdir ki, bir ildir davam edir və bu bir il ərzində bu qədər adam nə etməlidir? Çağrı mərkəzinə zəng edirsən 70-80 nəfər növbədə gözləməli olursan. Bir suala cavab tapmaq üçün yarım gün telefonda növbə gözləməlisən. Heç olmasa çağrı mərkəzinin operatorların sayını artırın. Göndərilən bağlamalra gəldikdə. Xarixi ünvana gələn bağlamaları hamısını paltar geyim kimi qeydiyyata alırılar. 10 bağlama gəlibsə müxtəlif indi gəl tap bunun hansı hansıdır ki, gömrük bəyamnamə yazasan.

Faydalı (0) like-transparent.svg

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

2

Görüldü

3

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon