29 Noy 2021, 16:58
Soliton Şirvan - Samsung 43TU7140
Bildirmek isteyirem ki, Soliton Şirvan mağazasindan cari ilin yanvar ayinda aldiğim Samsung 43TU7140 model televizorun ekraninda kölgəli ləkələr əmələ gəldiyi üçün rəsmi olaraq Soliton mağazasina müraciət etdim.Televizoru Şirvan şəhərində yerləşən Samsungun resmi servisi olan "Baku Service Company" göndərdilər. Televizoru 1 hefteden çox dioqnostika edib heçbir qüsur aşkar etmediklerini bildirdiler.Daha sonra Samsungun 088-555-55-55 nömrəsiylə əlaqə saxlayib dioqnostika olunmasina baxmayaraq eyni kölgəli ləkələrin qaldiğini bildirdim.Zəmanətli olduğu üçün evimdə yenidən baxiş keçirildi.Əməkdaşlara həmin kölgəli ləkələri göstərdikdən sonra problemin ekrandan qaynaqlandiğini və ekran sifariş olunaraq ekrani dəyişəcəklərini bildirdilər. Bir neçə gün sonra ekran gəldi və mənim iştirakimla ekran dəyişdirildi. Ekran dəyişdirildikdən sonra eyni kölgəli ləkələrin yenidən olduğunu görəndə çox məyus oldum. Servis əməkdaşlarina eyni problemi bildirdikdə məsələnin artiq onlarliq deyil,mərkəzi ofislik olduğunu bildirdilər. Bir neçə gün sonra servisdən əlaqə saxlayib televizoru "Baku service Company" mərkəzi ofisinə göndərdilər. Çox gülməli hal kimi yenidən məhsulda heçbir qüsur aşkar etmədiklərini bildirdilər.O zaman Sual olunur: Əgər heçbir qüsur yox idisə niyə ikinci dioqnostika zamani ekran dəyişdirildi? Televizor artiq 4 defe dioqnostika olunub. Eger göstərilən qüsur zavod göstəricilərinə daxil idisə niyə mənə bu məhsul haqda məlumat verilməyib bu göstəricilər haqda. Məhsulu satib sonra bu beledə olmalidi demək nə dərəcədə düzgündür? Nə Soliton nə Samsung servis mənə bu məsələdə köməklik etmir.
0 şərh
Facebook-da paylaş
WhatsApp-da paylaş
1116 baxış