4 Avq 2022, 11:53

Salam dəyərli insanlar. Mən artıq 4 aydır ki, Optimalla problem yaşayıram. Məsələ burud ki, mən Optimaldan məişət əşyaları götürmüşdüm. Son ödəniş 02.04.2022 tarixində etmişəm. Bundan təqribən 1 ay sonra əməkdaşları əlaqə saxlayaraq bildiriblər ki, son ödəniş olunmayıb, gecikmə olub. Halbu ki, mən etdiyim online ödəniş sistemindəki qəbzləri, bank kartından çıxarışı təqdim etmişəm. Hələdə bu problem həllini tapmayıb. Hər dəfə bildirilir ki, maliyyə şöbəsi araşdırır. Əlavə olaraq da gecikməyə görə əlavə cərimə məbləği də yazılıb. Nəyə görə mənim adımda gecikmiş kredit olmalıdır. Bu cür məsuliyyətsizlik olmaz...

Dəstəklə (0)
close icon