24 Fvr 2021, 01:08

Optimalın paket və işçi problemi

Online olaraq mikrogrill almışdıq, sağolsunlar, düz ünvana qədər gətirib çıxartdılar, bir neçə dəfə zəng etdilər, bəyəndik xidməti, amma gətirəndə sadəcə qutunu gətirmişdilər, yani, hər hanısa bir paket falan yox idi. Hədiyyə olaraq almışdıq məhsulu, bu səbəbdən bir paketə qoymalıydıq. 13.02.2021 tarixində hədiyyəni aparmaq istədikdə Yeni Yasamalda (evimə yaxın) olan Optimaldan bir paket götürməyə qərara gəldim. Əvvəlcədən Optimalın instagramdaki nömrəsinə zəng etdim ki, görüm işləyir ora ya yox (axşam saat 7 idi). Xanım bildirdi ki, məlumatı yoxdur, veriləcək mənə paket ya yox, təklif etdi ki, mən özüm zəng edim soruşum paketin olub-olmadığını (əslində müştəri etməli deyil bunu). zəng etmədən üz tutudum həmin optimala, daxil oldum əlimdə qutu ilə və paket istədim, bildirdilər ki PAKET YOXDUR :) yani, o boyda optimalda malı içinə qoyacaq bir paket yoxdur )) "OK" dedim, çıxırdım ki, mağazada başqa bir malın paketə qoyulduğunu gördüm və Həmid adlı işçidən xahiş etdim ki, o paketi elə mənə versin, o isə cavabında "O müştərinindi" söylədi və mənim "O müştəridi, mən göbələyəm?" cavabıma "Siz hardan sifariş etmisiz, ora zəng edin, ordan soruşun ki "Mən göbələyəm?"". Bundan əlavə, bildirdi ki, "Optimalın hər dükanı özünə görə cavabdehdi" və online sifariş zamanı mənə paket verilməybsa, bunun ona heç bir adiyatı yoxdur. Xülasə - Optimal, işçilərinizə Müştəri ilə davranış qaydalarını izah edin və dükanlarınıza paket alın

Faydalı (0)

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

2

Görüldü

3

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon