25 Ynv 2021, 22:08

Optimal

Salam. Şikayetim Optimal Electronics-dendi. Demeli biz Dekabrın 22-si saç feni aldıq Babyliss markasının saç düzleşdireni. Biz bildiyimiz düzleşdireniymiş ama saç buranıymış sen deme...Alanda satıcı o qeder teriflediki düzleşdiren adıyla. Neyse sonra istifade etdik berbat çıxdı haqlı olaraq qaytarmaq istesekde satıcı dediki o 2-3 hefte çekecey servisin baxması, oda qayıda qayıtmaya. Sonra bayram düşdü qaldı. Onnan sonrada qaytarmaq yox deyişmek istesekde deyişmirler. Deyirler istifade olunub halbuki bir defe yoxlamaq üçün istifade etmişiy odaki her kes alanda yoxlayır baxır zaten. Sonra emekdaşları yazdıki deyişe bilerik seçin istediyinizi. Biz seçdik elaqe saxlamaq istedik onnanda ses çıxmadı. İndide yığıblarki deyişmirik ne edek biz? Bu berbad mal elimizde qalıb. Kreditle almışıq onsuz ödemeyeceyik bize dediler elaqe saxlayacağıq heç inanmırıq nese deyişe...

Faydalı (0)

Şərhlər

Adile Kerimzade

30 Yanvar 21, 13:26

Eyni hadisə mənim də başıma gəlmişdi və qaytarmadılar hələ üstəlik həmin düzləşdiricini reklam da edirlər Yalandan servisdə vaxtı uzatdılar axırda da gigiyenik məhsulu qaytarmırıq dedilər

Şərhi şikayət et

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

2

Görüldü

3

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon