bildir

31 Mar 2024, 01:03

Salam ! Mənim istifadə etdiyim

Salam ! Mənim istifadə etdiyim M10 telefon nömrəsinə baglıdır. İndiyə qədər istifadə etmişəm. Bu axşam balansıma baxmaq uçün daxil olmaq istədim. Amma, məni yenidən qeydiyyatdan keçmək üçün - telefon nömrəmi soruşdu - 4 rəqəmli parol (sms-lə) göndərdi- porolu yazarkən fikir verdim ki kodun-4-cü rəqəmini qeydə almır və qəbul etmir. 10 cəhddən 1-i qəbul edir. Sonra fotomu çəkir, axırda da deyir ki, xəta baş verdi. Yenidən sms-dən başlayır. 4 dəfə çox çətinliklə kodu təsdiqlədib fotoya keçə bilmişəm-orda da xəta baş verdi deyir. Mən işlətdiyim M10-da nəyə görə yenidən qeydiyyatdan keçməliyəm ki ? M10 telefonuma bağlıdır. Daxil olmaq üçün parol yazıb girirəm. Bu problemi necə həll edə bilərdiz? +994774008810 - bu nömrəyə də səsli mesaj göndərmişəm - qeydiyyatda olduğum nömrədən.

Faydalı (0) like-transparent.svg

Cavablar

m10

m10

31 Mar 24, 15:07

Salam Ilqar bəy, m10un qlobal yenilənməsi baş vermişdir, bu səbəbdən tətbiqdə bəzi çətinliklər mövcud olub, lakin çətinlik artıq aradan qaldırılıb. Əməkaşlarımız ən qısa zamanda sizinlə əlaqə saxlayaraq 🙏

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

checked icon

Görüldü

checked icon

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon