1 Ynv 2021, 21:29

Peşmançılıq

Bu peşmanlıq postdur. Öz təcrübəmi sizlərlə bölüşürəm ki, siz də belə məsuliyyətsiz, və yarıtmaz xidmətə müraciət edib vaxt itirməyəsiniz. Deməli, Limak.az şirkətinin vasitəsi ilə bağlama sifariş etdim bağlama normal vaxtında Bakıya gəldi. Lakin ondan əvvəlki bağlamamı aldığım zaman zəng edərək bildirdim ki, sonuncu gələcək olan bağlamamı Sumqayıt anbarına yönəltsin. Səbəbi isə mən Sumqayıtdan Bakıya işlə bağlı gələ bilmirəm. Əvvəla bunun mümkün olmadığını söylədilər. Digər bir variant düşünərək o zaman " kuryer sifariş etmək istəyirəm, kuryer vasitəsi ilə göndərin" seçimini verdim. Bu halda da yenə bizdə Sumqayıta kuryer yoxdu cavabını aldım. Yenə sakit davranaraq bəs necə edək mən sizdən kargomu alim? sualıni verdim birinə şəxsiyyətinizi verin o gəlib götürsün cavabını aldım. Belə bir şeyi də məndə mümkün olmayacağını dedim. Bu vəziyyətdən sonra yenə sakitliyimi qoruyub ilk bağlamamı götürməyə getdiyimdə müştəri xidmətlərinə yaxınlaşdım,məsələni izah etdim əlbəttdə edərik bir problem yoxdu dedilər. Gəl gör ki, bu hələ bunların problemsiz vəziyyətidir. Artıq 13gundur ki, mənim bağlamam Bakıdan Sumqayıta gəlmir hansı ki, hər həftə 3-4dəfə mail vasitəsi ilə əlaqə saxlayıram lakin hər dəfəsində eyni cümlələri yazaraq yola verirlər. Müştəri xidmətlərinin nömrəsini istədiyim halda isə mənə *9595 nömrəsini qeyd edirlər hansı ki, bu nömrəyə düşmək nazirliyin qəbuluna düşməkdən belə çətindir. Yəni dostlar, Bunu belə uzun-uzun yazmaqda məqsədim bağlamanızı əmanət edərkən operativ və işinə məsuliyyətlə yanaşan kargo şirkətlərinə həvalə edin!!Bu sizinlə edəcəyim son əməkdaşliqdir. Limak.az

Faydalı (2)

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

2

Görüldü

3

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon