25 Mar 2021, 22:14

Ləzzət-ə düşünüb getməyinizi tövsiyyə edirəm!

Müştəri məmuniyyəti deyilən bir şeydən xəbərləri yoxdur( Yasamal filialı), bişirdikləri şirniyyatlarin dadi yaxşi olsa da, onu üzə cıxarib, müştəriyə təqdim etmə bacarıgı yoxdur. Tam tərsinə, belə özunu reklam etmiş bir magazada, adam özunün hara düşdüyünü təsəvvur edə bilmir, səs- küy, qışqırıq... Bir dəfə çox miqdarda sifariş vermişdim, dadına baxmaq üçün hər sifarişimdən iki ədəd ayrıca aldım, 2 ədəd findiq paxlavasina 3 AZN - dan bir az çox, 2 badam paxlavasina isə 9 AZN pul almısdilar.Üzr istəyib səhvlərini düzəltmək əvəzinə, 3-4 manata gorə özlərini əməllicə "dəli xanımlıga" vurdular! Verdiyim tort sifarişi isə şokoladlı olmalı idi, qaymaqlı çıxdı))) Sifarişi verib ümidlə normal, istədiyin bir şirniyyat göturməyə gedirsən, tamamilə fərqli bir şeyi uzadib istəyirsən budur, istəmirsən gedə bilərsən- deyirlər...Bir sözlə müştəri ilə təmasda olanlarin heç birindən gözlədiyini ala bilmirsən, hətta kassada xırda pulları qaytarmırlar, elə bil elə belə də olmalıdır. Mətbəxtdə əziyyət çəkib, bu məhsulları hazırlayanlara heyfim gəlir, çunki hazirladiqlarıni çox iyrənc formada müştəriyə təqdim edirlər. Mənim və qohumlarımin bu magazalara bir də dönəcəyimizə inanmiram! Siz də getməmişdən yaxşıca düşünün!

Faydalı (0)
close icon