bildir

16 May 2024, 09:35

Salam. Mənim şikayətim "Kontakt Home"

Salam. Mənim şikayətim "Kontakt Home" mağazalar şəbəkəsindəndir. Mən 12 may 2024-cü il tarixində, mağazanın Sahil filialından iPhone 15 pro 256 gb telefonu əldə etmişəm. Kamerasında problem olduğu üçün mağazaya yazdım. Mənə bildirdilər ki, mağazaya yaxınlaşın, dəyişiləcək. Mağazaya getdim, ordan da dedilər ki, servisə yaxınlaşın. İlk olaraq mənim 1-ci günüm səhv məlumata görə getdi. Sabahısı gün də getdim 20 yanvar servisinə. Orda da dedilər ki, digər servisə getməlidir. Vaxt gedəcək. Bu gün də vaxtım əməkdaşların səhv məlumatına görə getdi. Telefonda problem varsa, əməkdaşlar tez zamanda həll etməlidir. Problem məndən qaynaqlanmadığı halda, məni bir neçə gün gözəldirlər. Halbuki problemin qaynağı mən yox, şirkətdir.

Faydalı (0) like-transparent.svg

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

2

Görüldü

3

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon