bildir

12 Snt 2024, 09:49

image icon

Müştəriyə qarşı laqeyd və bivec

Müştəriyə qarşı laqeyd və bivec davranan 2-ci bir mağaza yoxdu özünüz kimi ! 31 avqust tarixində gənclik mall mağazanızdan 2 məhsul almışam. 2 sentyabr tarixində evə çatdırılma olub. Məhsullardan biri qüsurlu olduğu üçün çatdırılma əməkdaşına təhvil verib, aktda həmin məhsulu minuslamışam, dəyişdirilməsi üçün qeydimi yazıb imzalamışam. Artıq bugün ayın 12-i. çatıdırlmanın üzərindən keçən 8-ci iş günüdür. Hələ də mənə bildirilir ki, məsələ araşdırılır. 1-ci növbədə mən müştəriyəm və mənim heç bir günahım yoxdur ki, sənin məhsulun mənə qüsurlu gətirilib. Ola bilər anbardarın ya da çatdırılma komandanın günahı var. Bunun mənə heç bir dəxli yoxdur ! Başa düşürsüz bunu ?! Yox, çünki müştərini anlamaq, prosesləri anlamaq səriştə tələb edir. 2-ci növbədə ÖZ daxili qaydalarınızı açın oxuyun. Nə qədər xaotik vəziyyətdəsiz ki, öz yazdıqlarınıza özünüz əməl edə bilmirsiz. Özünüzə yazmışam və demişəm , burdan da deyirəm. Sahibkar , rəhbər başa düşürəm , yaxşı qazanc var. Müştəri ilə birbaşa əlaqədə deyilsiz. Ancaq məni telefonda yola verən çağrı mərkəzi əməkdaşları - özünüzə normal iş tapın, heyifsiz.

Müştəriyə qarşı laqeyd və bivec
Faydalı (0) like-transparent.svg

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

2

Görüldü

3

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon