30 Ynv 2022, 18:27

Karaca - müştəriyə qarşı münasibət

Hüseyn Cavid prospektində yerləşən dükana qəhvə fincanlarını seçmək üçün daxil oldum. Satıcılar aralarında söhbət edirdi, yaxınlaşan yox idi. Yaxşı, olur. Nəhayət, satıcını özüm çağırdım, fincanları seçdim və kassada malı yoxlamağa getdim. Ödəmək istəyəndə, satıcı kassirin aşağı mərtəbədə yemək yediyini söylədi. Mən- Əvəz edən adam yoxdur? Satıcı- Yox, bu gün administrator yoxdur Bu artıq bir çox suala cavab idi, nəzarət yox, işləyən də yox Yenə fikirləşdim ki, özü anlamırsa, nə edəcəyini mən başa salım Mən- Zəhmət olmasa, kassiri çağırın, deyin ki, müştəri gözləyir Satıcı aşağı mərtəbəyə getdi, 3-4 dəqiqədən sonra qayıtdı və DİQQƏT!..dedi -Kassir yeməyini bitirib, qalxacaq!!! Yəni, müştəri, bizə nə qədər lazımdır, o qədər gözlə Savadsızlıq o səviyyədədir ki, heç olmasa xoş sözlə gözlətməyə da bilmədilər "İki dəqiqəyə gəlir, bəlkə əyləşəsiniz, istəyirsiz, digər malları göstərim, nə bilim nə". Onu da etmədilər. Malı qoydum kassada, çıxdım mağazadan...

Faydalı (1)

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

2

Görüldü

3

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon