bildir

1 Iyl 2025, 18:52

Normalda etik

Normalda etik qaydalara diqqət yetirən biriyəm. Amma məni o dərəcəyə hətirdiki xidmətiniz. Problemlə bağlı filiala yaxınlaşıram, novbə gözləyirəm və əməkdaş deyirki o məsələyə biz baxmırıq *1000ə zəng edin. Ora zəng elədim deyirlər 196a zəng eliyin. 196a zəng eliyirəm deyir filiala yaxənlaşın. Filiala yaxınlaşıram ərizz yazırlar ama səhv yerə yazırlar. Daha sonra ərizəyə ləğv bildirişi gəlir. Yenidən 196a zəng edirəm deyirlər filiala yaxınlaşın. Filiala yaxınlaşıram deyirlər 196a zəng edin. Ora zəng edirəm deyirlər filiala yaxınlaşın. Yaxınlaşıram amma məntiqsiz səbəb deyurlər. Yenidən 196a zəng edirəm deyirlər *1000ə zəng edin. Bu nə axmaqlıqdı. Bu nə axmaq sistemdi. Etika qaydalarına fikir verən birini sərhəddən çıxaracaq dərcədə bərbad sisteminiz var. Problemin səbıbi isə belə idi "umicoda kreditim var və onu tam ödüyəndən sora kartımın bloku açılacaq. Mən krediti birdəfəlik ödüyəcəkdimsə niyə kreditə alırdımki.

Faydalı (0) like-transparent.svg

Cavablar

Kapital Bank

2 Iyl 25, 22:56

Salam, Hörmətli Müştəri. Zəhmət olmasa, əlaqə üçün mobil nömrənizi bizə təqdim edəsiniz ki, sabah gün ərzində Sizinlə əlaqə saxlanılsın.

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

checked icon

Görüldü

checked icon

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon