bildir

10 Ynv 2021, 19:01

Kapital Bank Terminal

Salam. Şikayətim Kapital Bank Terminalındandı. Deməli 2 3 gün əvvəl terminaldan Azərişığa ödəniş etmək istədim amma məbləği səhvən həddindən çox vurdum. Əslində başqa terminal olsaydı məcbur davam etə basacıydım amma bu terminalda belə bir sistem var ki ləğv etmək də olur və ləğv etdikdə sizə kod verilir çek vasitəsilə. Hansı ki siz bu kodu başqa ödənişlər zamanı istifadə edə bilirsiz. Ləğv et basandan sonra nə çek çıxdı nə birşey. Qalmışam indi ortada. Həmən günnən bəri 196 yığıram telefonu götürən yox. Birbank dəstək bölməsinə yazıram 13 saat sonra lazımsız lazımsız suallarla cavab verirlər. Mağazada kamera olub, o kamera vasitəsilə yoxlamaq olar. Ancaq başqa əlimdə heçbir sübut yoxdur.

Faydalı (1) like-transparent.svg

Cavablar

Kapital Bank

11 Fvr 21, 10:24

Salam. Belə bir hal ilə üzləşdiyiniz üçün təəssüf edirik. Qeyd etmək istərdik ki, əgər Kapital Bank ödəniş terminalı sizə qəbz təqdim etməyibsə istənilən filiala müraciət edərək qəbzin sürətini əldə edə bilərsiniz. Qəbzdə qeyd olunan "qalıq şifrə" ilə yenidən həmin məbləği istənilən ödənişə yönəldə bilərsiniz.

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

checked icon

Görüldü

checked icon

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon