Mən heç bir məlumatı səhv başa düşməmişəm. Siz daşınma şirkətisiz bilirsiz 100ml 100ml çəkisində gəlnəyəcək. Ona görə də bunu müştəri soruşanda məlumatı düzgün verməlisiz. Sizin verdiyiniz məlumatların düzgün olmadığını əlbətdəki etiraf etməyəcəksiniz. İnsanları yalan reklamla aldatmayın müvəqqəti müştəri qazana bilərsiz amma daimi müştəri olmayacaq. Reklamı anladıq heç olmaya operatorlarınız insanla düzgün danışsın. Azərbaycanda nə zaman müştəri məmnuniyyəti önəmli olubki sizdə də önəmli ola müştərinin fikrinə şikayətinə önəm göstərəsiniz, öz əməkdaşınızın səhvini etiraf edəsiniz müştərini razı salmağa çalışasınız. Doğru danışmayan əməkdaş daimi müştərilərinizi itirir. Ayda ən az 3-4 dəfə sifariş verirəm. Və həmçinin mənim ətrafımdakı insanlar. Bir müştəriyə davranışınız 10 müştərini itirir. Öz seçiminizdi. Mən də bir dəfə aldanacam
0 şərh
Facebook-da paylaş
625 baxış