13 Avq 2022, 13:32

Dələduz şirkətdi.Operatorları adamla çox mədəniyyətsiz danışırlar. Xidmətlıri sıfır olmaları yetməzmiş kimi müştəri ilə də danışmaqlarını bilmirlər. Şikayətini kimə etməlisən bilmirsən. Çünki operator səni telfondan yeyir. Bu işi yarımçıq qoymayacam. Etdikləri dələduzluğun və mədəniyyətsizliyin cəzasın çəksinlər

Dəstəklə (0)

Cavablar

Jetex.az

15 Avq 22, 14:55

Könül xanım sizin problemi detaylı olaraq yoxladıq . Sizə İnstagram danışarken 0.100 qram məhsulun pulsuz olunduğu deyilib Bəli bizdə 0.100 qrama kimi məhsullar ödənişsiz olaraq həyata keçirilir . Siz Zəng vurub bizim əməkdaşlada danışanda məhsulunuzun 100 ml olduğunu ama karqo çəkisinin çox olduğunu bildirdiyinizdə Sizin aldığınız məhsulun içindəki 100 ml ola bilər ama satıcı firma tərəfindən göndərilən paketi ilə birlikdə 0.100 qramdan çox olduğu üçün və bizim əməkdaşlarda tərəziyə qoyanda Tərəzidə yazılan cəkinini sistemə daxil etdiyini bildirib . Ama siz inadla belə olmadığını məhsul necə gəlməsindən aslı olmayaraq içindəki məhsula görə sizə hesablama aparilması bildirmisiniz . Məlumat üçün deyəkki Beynalxalq və Yerli daşımalarda Qutunun içində gələn məhsulu qutudan çıxardıb ayrı çəkib sonra qutuya qoyub göndərilmir . Poçt gələn karqonu sizin necə göndərmək istəyirsinizsə bunun əsasında çəkisini hesablayib ödənişi alar. . Bizim şirkət tərəfindən sizlərə heç bir dələduzduqdan söhbət gedə bilməz . Siz səhf başa düşdüyün bir mövzuda Şirkətimizi bu dərəcə günahkar çıxartmağınız başa düşə bilmədik ..

user image placeholder

15 Avq 22, 15:55

Mən heç bir məlumatı səhv başa düşməmişəm. Siz daşınma şirkətisiz bilirsiz 100ml 100ml çəkisində gəlnəyəcək. Ona görə də bunu müştəri soruşanda məlumatı düzgün verməlisiz. Sizin verdiyiniz məlumatların düzgün olmadığını əlbətdəki etiraf etməyəcəksiniz. İnsanları yalan reklamla aldatmayın müvəqqəti müştəri qazana bilərsiz amma daimi müştəri olmayacaq. Reklamı anladıq heç olmaya operatorlarınız insanla düzgün danışsın. Azərbaycanda nə zaman müştəri məmnuniyyəti önəmli olubki sizdə də önəmli ola müştərinin fikrinə şikayətinə önəm göstərəsiniz, öz əməkdaşınızın səhvini etiraf edəsiniz müştərini razı salmağa çalışasınız. Doğru danışmayan əməkdaş daimi müştərilərinizi itirir. Ayda ən az 3-4 dəfə sifariş verirəm. Və həmçinin mənim ətrafımdakı insanlar. Bir müştəriyə davranışınız 10 müştərini itirir. Öz seçiminizdi. Mən də bir dəfə aldanacam

Jetex.az

15 Avq 22, 16:10

Tariflərimiz bəllidi hər yerdədə tam açıqlayıcı şəkildədə bildirilib . Reklamlarımızda aldadıcı heç bir hal yoxdu Sözümüz sözdü 0.100 qr/ml kimi olan bağlamanız pulsuz və ödənişsizdir .

user image placeholder

15 Avq 22, 16:16

Hə dedim axı reklamınız cəlbedici ola bilər, amma, müştəriyə verilən məlumatlarınız qədər deyil. Hərşeyi düzgün biləsydi müştəri heç operatorlara gərək qalmazdı.

close icon