31 Okt 2022, 13:03

İpək su ilə 6 ildən coh daımi müştərisiyəm, 3 mənzilə və 1 ofisa su sifariş edirəm amma təssufki kohnə daimi müştərini normal service olunmur. Problem online ödənişdədir, bu ödənişlər adi whatsup sifarişlərə garişir bu bir, ikincisidəki hər bir şirkət daımi və yaxşi ödəniş edən müştəriyə 9 azn müvəgəttı yaranmiş borca görə sahə su catditana imkan verməz köbudluq etsin! və 9 azn görə problem yaratsin, yani bu illərdə bu boyda məbləgin garşisinda 9 azn-lik müştərini giymətləndirirsizsə yaygin ki Sizin daxildə hər hansi bir həll olunmayan problemlər var, cünki şirkət olarag belə müştərilərə etibarliq, normal ünsiyyət göstərilir bu dünya praktikasıdır!

Dəstəklə (0)

Cavablar

İpəksu

3 Noy 22, 13:27

Dəyərli Farid Guliyev, yaşadığınız durum üçün təəsüflənirik. Ümumiyyətlə bütün şirkət personalının hər hansı bir məsələ ilə bağlı müştərilərlə kobudluq etməsi yolverilməzdir. Bunun üçün Sizdən təkrar şirkət olaraq üzr istəyirik. Göstərdiyiniz digər iradlara gəlincə online ödəmə sistemimizdə ciddi bir problem mövcud deyildir. Bəzən online ödəmə zamanı bizdən asılı olmayan internet ücbatlndan, digər səbəblərdən müştərilərin ödəmələri sistmemimizdə görsənmir və araşdırılması zaman aldığı üçün müştərilərimizdən bunu anlayışla qarşılamağını xahiş edirik. Eyni zamanda da dəyərli müştərilərimizdən ödəmənin də vaxtında olunması ilə bağlı müraciətimizi də anlayışla qarşılamağını xahiş edirik. Gün ərzində minlərlə müştəriyə xidmət göstərməkdəyik və bu ödənişlərin vaxtında alınmaması şirkət üçün ciddi problemlərə yol açır. Dəyərli Farid Quliyev, əmin olun ki, şirkət daxilində heş bir problem mövcud deyildir və bütün müştərilərimizi yüksək qiymətlidirik bunu Siz də bilirsiniz. Qısa zamanda Sizinlə əlaqə saxlanılanaraq qarşılaşdığınız pproblemin həllinə çalışacağıq və probleminizin həlli təqdirində Sizdən burada yeni rəyinizi bildirməyinizi xahiş edirik. Rəyiniz üçün və bizi seçdiyiniz üçün Sizə təşəkkür edirik.

close icon