27 Dek 2021, 22:20

Mənim şikayətim Expargo..

Mənim şikayətim Expargo şirkətindəndir. İki bağlamamız dekabrın 6'sı Türkiyə ofislərinə daxil olsa da yubadıb ayın 11'i sistemə əlavə ediblər. Bağlamam SmartCustom'da yazıldığı və Expargo'nun da qeyd etdiyi kimi dekabrın 17'si Daşıyıcının sərəncamına verilib və çeşidlənir statusu alıb. 10 gün keçməsinə baxmayaraq eyni statusda saxlayırlar. Telefona da cavab vermirlər. İndi biz nə edək, şikayətimizi kimə deyək bilmirəm Müştəri kodu - 87101

Faydalı (2)

Şərhlər

Nermin Bayramova

16 Yanvar 22, 13:12

Tapa bilseniz bizede deyin zehmet olmasa

Şərhi şikayət et

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

2

Görüldü

3

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon