bildir

Cavablar

Enginet | BİRLink

1 Snt 24, 19:35

Salam. Çətinlik ilə qarşılaşdığınız üçün təəssüf edirik. Zəhmət olmasa, müqavilə nömrənizi və aktiv mobil nömrənizi qeyd edin, yoxlayaq.

Elkin Abbasov

1 Snt 24, 19:43

İstifadəçi tərəfindən şəxsi cavab verilib

Elkin Abbasov

1 Snt 24, 20:12

Qirmizi isig yanib sonur. 3 gundu internetsizen sebrim catmir artig bele etmeye davam etse imtina edecem

Elkin Abbasov

1 Snt 24, 21:16

helede islemir artig heqiqeten bezdim sebrim dasdi elediyiniz seyi duzeldinde!!!!! mesuliyyetsiz yanasmaqdan basqa hecne elemirsiz! 3 gun internetsiz qaldim elinizden 3 gundede ancaq balansdan pul cixir ne sebebe?? niye? islede bilmediyim halda niye cixmalidi?

Enginet | BİRLink

4 Snt 24, 09:40

Sorğunuz müvafiq şöbəyə yönləndirildi. Mümkün olan ən qısa zamanda sizə məlumat təqdim olunacaq.

Elkin Abbasov

4 Snt 24, 09:43

Hell edilib tesekkur edirem

Enginet | BİRLink

6 Snt 24, 18:20

Sualınız yarandıqda istənilən vaxt müraciət edə bilərsiniz. Xoş günlər arzu edirik.

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

checked icon

Görüldü

checked icon

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon