bildir

Cavablar

Enginet | BİRLink

31 Avq 24, 15:47

Salam. Müraciətiniz hansı müqavilə nömrəsi ilə bağlıdır?

Ramil 𓃬

31 Avq 24, 21:46

İstifadəçi tərəfindən şəxsi cavab verilib

Enginet | BİRLink

1 Snt 24, 19:34

Zəhmət olmasa, internetlə bağlı olan bütün səhifələri, proqramları və antivirusu bağlayın. Əlavə olaraq, Wi-Fi şəbəkənizə qoşulan digər cihazları da söndürün. Zəhmət olmasa, 5G şəbəkəsinə qoşulun. Daha sonra fast.com vasitəsilə yükləmə, ötürülmə sürətini və ping-ı ölçüb, ekran görüntüsünün şəkilini bizə təqdim edin.

Ramil 𓃬

2 Snt 24, 18:08

Ekran şəkili: https://i.hizl… Evde heckim yoxdur və qoşulan tek insan mənəm bu dəqiqə Telefonum 5gdi deye 85 verdi 5g olmuyan cihazlarda 50 60 verir Bizdeki modem 5ghz desteklemir 2.4ghzdi Huawei HS8545M5

Enginet | BİRLink

4 Snt 24, 09:39

Abunəçi tam sürəti yalnız 5G diapazonuna qoşulan zaman əldə etməlidir. 2.4G diapazonuna qoşulan zaman texniki olaraq sürət tam çatmır. Qeyd olunan məqam provayder tərəfindən qaynaqlanmır. Texnologiya belə çalışır.

Ramil 𓃬

5 Snt 24, 01:54

provayder bizə 100mbs sürət verirsə 100mbs göstərməlidi Modem 2.4ghzdi sizin verdiyiniz modemdi 5ghz modemle yenileyesiz zəhmət olmasa

Enginet | BİRLink

6 Snt 24, 18:22

Daha öncə qeyd etmisiniz ki, 5G texnologiyasında 85 mb/s sürət əldə edirsiniz.

Ramil 𓃬

7 Snt 24, 00:42

5g cihazı mənim telefonumdur modem deyildir 2.4ghz 85 suret elde edirəm 5ghz yeginki 100mbs keçər ona göre modemi yenilemeniyizi xaiş edirəm 2.4ghz modemimi 5ghz modemle

Enginet | BİRLink

8 Snt 24, 10:47

Sorğunuz müvafiq şöbəyə yönləndirildi. Mümkün olan ən qısa zamanda sizə məlumat təqdim olunacaq.

close icon